hehe..hade jag åkt själv så hade det varit lätt och ändra men får kanske överväga ändra till en annan vecka ett annat år ,fast med min vanliga otur så prickas väl stämman in även där skulle inte förvåna mig =)
Ciklidstämman 2007 i Linköping
Kollaps
X
-
-
ja nu har jag och snäckan betalt in, vi kommer upp på fredagen, självklart så är vi med på samlingen på fredagen med div drycker med tilltugg. mvh janneKommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneja nu har jag och snäckan betalt in.Kommentar
-
Japp då var det betalt!!
Jag kommer oxåDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Betalt!
Ska bli kul!Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinSka man betala 375 kr per person för dubbelrummen fredagkväll?Ursprungligen postat av KennethPriser
(OBS! priserna gäller per person)
Övernattning fredag natt
Enkelrum 450kr
Dubbelrum 325krJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinSka man betala 375 kr per person för dubbelrummen fredagkväll?
Övernattning fredag natt
Enkelrum 450kr
Dubbelrum 325kr / person
*Edit* Joakim hann före mens jag ändrade i informationen.Senast redigerad av Wilhelm; 22 December 2006, 00:41.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det verkar som vi redan är uppe i runt 30st anmälningar! Starkt jobbat!
Vi kommer att redovisa antalet anmälningar i denna tråd när vi får information från vårt Postgiro-konto som kommer med ca en dags fördröjning. Det här ser bra ut!MVH
/Kenneth Johansson,
ordförande
Linköpings Akvarieförening, www.linkopings-akvarieforening.net
Ansvarig för Ciklidstämman 2007Kommentar
-
Kommentar
-
O jag om nu inget sinkar mig. Ramlar in från min diskussafarie i sydostasien dagen innan.Kommentar
-
Vi i Linköpings Akvarieförening önskar alla ciklidioter i Norden en riktigt god jul och ett gott nytt ciklidår!!
Jag personlig kommer befinna mig utan dator och uppkoppling och kommer därför inte kunna svara på några inlägg eller personliga brev innan nyår.MVH
/Kenneth Johansson,
ordförande
Linköpings Akvarieförening, www.linkopings-akvarieforening.net
Ansvarig för Ciklidstämman 2007Kommentar
-
Ursprungligen postat av kaj.pO jag om nu inget sinkar mig. Ramlar in från min diskussafarie i sydostasien dagen innan.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Uj, redan i mars, här gäller det att planera snabbt. Paketpriserna var väldigt lockande också, får boka upp den helgen redan nu helt enkelt||||Kommentar
-
SÅ ja..
Då var pengarna insatta, del i dubbelrum och extrnatt från fredag samt middag på kvällen....
/magnus mattiasson, boråsTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar