If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Zaphi... jag gav dig lite mer solbränna för du såg löjligt blek ut .. kan inte hjälpa att du aldrig legat i ett solarie, eller alltid har keps på dig sommartid
Kan säga me att jag blev galet sugen på fisheye efter man sett dina bilder Kjell!
Köpte det just och ciklidstämman var första gången jag testade det så det objektivet kan säkert uttnyttjas bra mycket bättre när man väl lärt sig det.
Ad har förresten precis samma objektiv (dvs Nikon 10.5/2.8DX G ED Fish-eye) och också han gillade det objektivet.
Kul med lite leksaker ibland
Köpte det just och ciklidstämman var första gången jag testade det så det objektivet kan säkert uttnyttjas bra mycket bättre när man väl lärt sig det.
Ad har förresten precis samma objektiv (dvs Nikon 10.5/2.8DX G ED Fish-eye) och också han gillade det objektivet.
Kul med lite leksaker ibland
Hade objektivet hetat något annat så hade du förmodligen inte köpt det, eller hur..
bra artikel Kjell....otroligt grymm bild på mig där....speciellt glasögonen...*asg*
SLUTA publicera bilder som ser ut så------skrattar!!!!!
DD
Sluta att possera som ett......
Sen måste jag säga att jag trodde att fota på toaletten var ett lågvattenmärke. Men vår goda Kjell kan gå hur långt som helst. Toalettbilderna publicerade på internet. Kanske inte typiska för ciklidstämman, men man ser ju klart och tydligt hur välutrustad han är
MVH
Magnus
Jag har fått ett mail från Dick Au. Han hälsade att resan gick bra och att fisken hade överlevt. Han hälsade och tackade för att han hade fått komma till oss.
Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4
Ja du vet Tony....honom måste man gå lite varligt fram med, men när man väl har vunnit hans förtroende kan ha fås att posera precis som man vill, make love to the camera Tony.....
Ja du vet Tony....honom måste man gå lite varligt fram med, men när man väl har vunnit hans förtroende kan ha fås att posera precis som man vill, make love to the camera Tony.....
Zaphi... jag gav dig lite mer solbränna för du såg löjligt blek ut .. kan inte hjälpa att du aldrig legat i ett solarie, eller alltid har keps på dig sommartid
Vi ex-synthare/svartrockare är försiktiga med solen vettu.
Kommentar