If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
en annan sak
ett sätt att växa är att köpa konkurrenterna dvs andra populära forum
har någon fått ett pris kanske inte så dyrt
frågar man inte, kommer man aldrig få veta
Kul sida och om någon vill betala 904.834 kr för Zoopet så är jag klart intresserad - fast NCS får nog höja medlemsavgiften lite för att ha råd. Fast kanske ställer Christer upp med pengarna
Nåväl statistiken på den sidan tyckte jag inte stämde så bra, men den mäter väl alla sidor på samma sätt så det duger väl i alla fall som jämförelse.
Det finns en funktion på Tapatalk som jag saknar här på forumet och det är "Participated", dvs en sorteringsfunktion där man kan filtrera fram de trådar man deltagit i. På så sätt kan man få en snabb överblick över ämnen man är intresserad av - har det hänt något eller inte. På Tapatalk får man också veta hur många av dessa som man inte läst. Mycket praktiskt tycker jag.
Låter ju som vettigt förslag. Jag försöker installera tapatalk på min abdroid lur, men jag fixar inte till betalningen. Ska man ange kreditkort eller hur gör ni?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Låter ju som vettigt förslag. Jag försöker installera tapatalk på min abdroid lur, men jag fixar inte till betalningen. Ska man ange kreditkort eller hur gör ni?
Kommentar