Önskemål för nya ciklid.se
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag skulle önska att man kan betala för 5-10 år i taget
det behöver inte vara någon rabatt eller så, men kanske den avgift som är för tillfälletjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kanske räcker det med ett år i taget? Vad som händer i nästa stund vet jag inte men tips mottages tacksamt.
Hälsn NilsKommentar
-
1, 2 år samt livstidsmedlemskap är ju inte så ovanligt i de utländska föreningarna jag är med i. Dessa har ju ofta tolv månader från inträdet och kan lägga på ett par så att det blir 14 om man nappar på ett förnyarerbjudande.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Månadens medlem?
Förslag:
Varför inte utse månadens medlem på forumet med en kort motivation. Det kan baseras på medlemmar som gjort extra mycket för att förbättra vårt forum med sin kunskap och hjälpsamhet. Kanske helt enkelt bara till den som spridit sunda åsikter och god stämning eller laddat upp mycket bilder. Många har udda arter som t ex Viktoriaciklider och försöker sprida så mycket information som möjligt om dessa. Värt att premiera för att visa uppskattningen från forumet. Finns säkert fler kriterier att finna för att utse "Månadens medlem".MickeKommentar
-
Fototävling-förstasidan
På första sidan av ciklid.org visas en bild för Fototävlingen, och en bild från tidigare tävlingar som rullar. Kan man lösa det så att man kan se i vilken tävling bilden var med i om man för muspekaren över den (i dagsläget får man väl upp bildens namn vilket ibland ger en ledtråd om när den var med). Ibland är det kul att ta reda på vem som tagit bilden, vilken fiskart/fånstplats som bilden visar etc.Kommentar
-
Vräkte ur mig detta i ren frustration i en tråd just nu! Det var fel plats att "hulka på" så det kommer även här.
Ursäkta att jag återigen "svär över detta forum" men bilderna man kan infoga är som frimärken och det går inte att infoga klipp från YT som i andra forum! Detta forum är åratal efter omvärden! Hua, ska ska förmedla detta även i en mer passande tråd!
M.v.h
Maths D.Kommentar
-
Ja att tillåta embed från youtube vore grymt, men än sålänge är det bara en utopi på detta forum.
Sen när kommer man kunna ladda upp större bilder på forumet, känns som man sagt i ett års tid att 1000 pixlar kommer snart.Kommentar
-
Båda dessa funktioner håller vi på med. Så förhoppningsvis ska detta kunna klarar av rätt snart.Kommentar
-
-
Vet inte om det var i denna tråd någon utryckte en önskning om att ta bort inaktiva medlemmar som inte skrivit något. Hur som helst har jag nu lagt 3 timmar på att rensa ut ca 1700 medlemmar som inte skrivit något och som inte varit inloggade de två senaste åren.Kommentar
-
-
då kanske det finns några roliga namn för någonjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Äntligen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar