Önskemål för nya ciklid.se
Kollaps
X
-
4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188 -
Skulle det gå att få forumets rss-flöde påslaget?Kommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Som "statistiknörd" så skulle jag gärna se löpande statistik, ex inlägg per dygn
senaste dygn,rullande medelvärde, förra året etc. Mest aktiva användare,
10 i topp på inlägg rullande för 30 dagars period osv, ja det går väl att hitta på många saker som går att presentera.Kommentar
-
När man tittar på medlemmarnas akvarium så är det en ganska liten bild, skulle det gå att få bilderna klickbara så man får upp dem i storlek?Kommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Jag tycker att den grundfiltrering som finns i forumet som visar aktiva trådar idag inte är bra för forumet.
Den ovana eller förstagångs klickaren, bekymrar sig inte om att titta i menyerna efter alternativ. Denna användare kan mycket väl vända på klacken och klicka iväg på fem sekunder om det inte finns något intressant på sidan som kommer upp!
Grund inställningen borde vara att visa åtminstone de senaste fem dagarna.Kommentar
-
Saknar lista på länkar till alla akvarieföreningar i Sverige under "länkar"
Måste gå till zoopet för att få adress till akvarieföreningarna.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Här visas hur man slår på RSS-flödet i VBulletin:
Kommentar
-
Kommentar
-
Är noterat. Ett flertal förändringar kommer att ske samtidigt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kan inte alla medlemmar automatiskt få möjlighet att ladda upp bilder, varför ska man ansöka om medlemsbehörighet?
Sen hade de varit bra om man själv hade möjlighet att redigera sina köp/sälj annonser. Nu får man radera annonsen och skapa en ny om man gjort fel alt vill lägga till / stryka / ändra pris osv.Kommentar
-
Om du menar att även de som inte är medlemmar ska få lägga upp bilder så är ursprungsorsaken bland annat att bilderna kostar pengar genom att ta serverplats. En annan om jag inte minns fel var att man inte ville ha anonym postning av bilder. Rent tekniskt är det självklart inga problem.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
[QUOTE=patriks155;760213]Kan inte alla medlemmar automatiskt få möjlighet att ladda upp bilder, varför ska man ansöka om medlemsbehörighet?
QUOTE]
Hej!
Medlem är man efter betald medlemsavgift. Jag är kanske inte helt uppdaterad i detta, men inte behöver väl medlemmar- Ansöka- om medlemsbehörighet?
Hälsn NilsKommentar
Kommentar