Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
Önskemål för nya ciklid.se
Kollaps
X
-
-
Ett önskemål jag har är att kunna trycka på en knapp i varje inlägg så att jag kan få in olika citat från olika inlägg i samma svarsinlägg som jag ska skriva. Hoppas ni förstår.
www.saltvattensguiden.se har ett litet +-tecken under varje inlägg. Jättesmart!Mvh
RobinKommentar
-
Dagboksfunktion kanske vore något.
Sedan har jag önskemål om att det skulle finnas med-medlemsskap för dom som är flera i familjen med samma intresse.Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
Jag kom. Jag såg. Jag köpte.
Kom hem. Koppade i. Lämnade tillbakaKommentar
-
Nu när forumets bredd har breddats (det har den va?) så kanske jag kan få föreslå en ökning av bildernas maxbredd från 500px till 600px?Mvh
RobinKommentar
-
Varför inte 600x600?
Och jag skulle vilja ha klickbara länkar i köp o sälj.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Du menar att bilden ska bli en miniatyr i forumet men ska vara klickbar? Bra idé! Funkar fint på www.saltvattensguiden.se.Mvh
RobinKommentar
-
-
Klickbara länkar i annonserna?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Vad sägs om en chattfunktion? Inte något jätteanvancerat, men exempelvis en spalt till höger på startsidan där man kan skriva snabbmeddelanden. (Chatta)Kommentar
-
Skulle vara bra om man kunde redigera sina annonser på ciklid.se. I bland har man ju flera saker man annonserar ut på samma annons och det är det bra att gå in och redigera vilka man har kvar, prisredigeringar osv.
"Sedan har jag märkt att loggan " nordiska ciklidsällskapet" i annonsforumet längst upp till vänster inte är klickbar".Kommentar
-
någon funktion som gör att man ser om någon har svarat i ngt ämne sedan man tittade senast. då menar jag på startsidan. ex vis att rubriken blir markerad när man läst ett ämne för att sedan gå tillbaka till normal när ett nytt svar kommit in...Låter det luddigt eller förstår ni?Kommentar
-
sök funktion till artbeskrivningarna skulle kunna vara en ide kanske framför allt för dom som är lite nya i hobbyn. tex ph, vattentemp, fiskens storlek , akvariets storlek osvKommentar
-
Du kan kontakta någon av moderatorerna för köp&sälj så kan dessa ändra om det är mycket att skriva en ny.Mvh
RobinKommentar
-
jag saknar fortfarandet det att man kunde se om en tråd varit inaktiv eller aktiv sedan man senast varit inne genom att texten blev tjock om den varit aktiv.Kommentar
Kommentar