Önskemål för nya ciklid.se
Kollaps
X
-
-
kan man få önska sig fler Smilies.
och om det är möjligt att använda dom även på pm.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag har ett önskemål här på ciklid.se. Att det i köp/sälj delen automatiskt inte blir Blekinge när vederbörande säljare/köpare glömmer att markera var han/hon bor. Som boende i Blekinge är det smått irriterande i längden att klicka på annonser som ska vara i ens närhet, för att sedan märka att säljaren/köparen i själva verket bor i Södertälje, Luleå, Göteborg eller någon annan plats i vårt avlånga land.
/JockeKommentar
-
Jag har ett önskemål här på ciklid.se. Att det i köp/sälj delen automatiskt inte blir Blekinge när vederbörande säljare/köpare glömmer att markera var han/hon bor. Som boende i Blekinge är det smått irriterande i längden att klicka på annonser som ska vara i ens närhet, för att sedan märka att säljaren/köparen i själva verket bor i Södertälje, Luleå, Göteborg eller någon annan plats i vårt avlånga land.
/JockeKommentar
-
/JockeJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Finns möjlighet att kategorisera köp och sälj mer?
Det skulle kunna vara säljes med underkategorier som fisk + akvarium + tillbehör.
och likadant på köpes .Fisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
jag skulle vilja ha en lista 10 i topp med ciklider med flest ägare, vore kul att se vad vi egentligen inte kan vara utan.Kommentar
-
Och jag vill ha en topp 50 lista på "mina mest älskade fiskar".Går det att redigera i min annons i efterhand?Kommentar
-
När man går in på forumet
och klickar på
Aktiva användare för närvarande
om det är många som är inne blir det kanske tre sidor
visst man kan ändra på hur många det är på varje sida
men varför inte alltid ha alla på en sida
vad är nyttan med att klicka sig igenom flera sidorjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Är det inte kanon att det finns möjligheter att välja själv då Christer istället för att det är låst till ett alternativ (visa alla på en sida)?Kommentar
-
Jag skulle vilja ha nån form av sida under t ex "tjänster" där det endast ligger bilder på olika fiskar (alla bilder som läggs in i forumet) så man kan gå in och kolla på och få inspiration för att skaffa nytt. Sida efter sida efter sida efter...http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
Inget akvarium för tillfället...Kommentar
-
Forumet
Vet ej vad som skrivits om forumet innan, orkar inte läsa igenom alla sidor.
Men forumet är för mig den allra vitalaste delen på en hemsida, därför viktigt att det är bra och lättmanövrerat.
Jag skulle hellre ha det så här:
-Som det är nu med de senaste 10 trådarna som man kan se på startsidan.
-När man klickar sig vidare in på forumet... så blir det lite tråkigt tycker jag. Bättre då att ha alla dagens inlägg på hela sidan. Gårdagens med så länge de får plats...
Man ska inte behöva klicka in på de olika världsdelarna osv.
-När man väl klickat sig in på forumdelen, och ser alla dagens inlägg tycker jag det vore intressant att se tidpunkt för inlägget, hur många som svarat redan, vem som senast svarade och lite sån info om varje tråd. Även en liten symbol om tråden innehåller bilder eller filmer.
Ja något i den stilen. Man ska kunna fråga vad f-n som helst i forumdelen, om någon undrar hur man går tillväga för att bli sjuksköterska, ska inte den få till svar "det här är ett forum för ciklider och akvarium".
Rätt roligt att läsa lite annorlunda trådar med, och det lockar folk...
Kanske mycket begärt att göra om förutmet totalt, men tror det skulle hjälpa. Om jag nu vill fråga en fråga som inte rör akvaristiken på något sätt, inte ens någon "biologi" fråga, vart ska jag lägga in det? I "övrigt"? Döp om det till något roligt, typ klotterplank eller något mindre torrt!
Bara lite nattliga ideér som jag tycker vore bra...
Ps. Personligen tycker jag ciklid.org är skitbra som det är, men ett förslag iaf!MvH
AlgebrantKommentar
-
Hur blev det med forumets rss-flöde? Har det bara glömts av eller är där några andra problem? Jag tror att det finns en del att vinna på att slå på det, då kanske fler sällanbesökare hittar hit när de ser att något intressant skrivs i forumet.Kommentar
-
Bumpning verkar vara effektivt för att få uppmärksamhet här, så jag testar igen.
Varför aktiveras inte forumets rss-flöde?Kommentar
Kommentar