Den ser väldigt vacker ut din katale! Min favorit i karet oxå! Har handplockat min hos en välkänd grossist. Så mer nöjd kan jag nog själv inte heller bli! Har en kull från honom nu på ca 5 cm o dom växer så det knakar i fogarna! Ska bli kul o se vad det blir av dom när dom kommer upp i size o börjar färga ordentligt! Känns alltid kul o lyckats få tag i något bra alster av en snygg art!
Fuelleborni för övrigt är en riktigt robust ciklid som lätt sätter sig i själen. Många andra arter jag vet o provat, har sinat bort i karet. Fuelleborni som jag skrivit om tidigare är av den kalibern att den är otroligt svår att ledsna på överhuvudtaget!
Ska prova senare o ha flera hanar i mitt 720... Hur det kommer att gå vet jag inte förrän jag provat.
Fuelleborni för övrigt är en riktigt robust ciklid som lätt sätter sig i själen. Många andra arter jag vet o provat, har sinat bort i karet. Fuelleborni som jag skrivit om tidigare är av den kalibern att den är otroligt svår att ledsna på överhuvudtaget!
Ska prova senare o ha flera hanar i mitt 720... Hur det kommer att gå vet jag inte förrän jag provat.
Kommentar