If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din bild kanske gör att den den ser annorlunda ut men just att den är vit med svarta prickar och att den har ett röd/oranget sträck som går från stjärtfenans mitt och framåt så tycker jag att den är extremt lik din hane.
kolla in va jag skrev på inlägg 74 och 89
du ser även några bilder av mina F1 super orange.
Ps. har dina typ "guldskimmer" i sig??
//Pieter
Hej.
å fan f1 på super orange, trodde benhårt på florida odlat. du har inga andra namn på den fångstplats mm....
fast iof så tycker jag att det är för olikt, dina liknar mera mina mbenji jag hade förut finns oxå på bild innan i denna tråd, mina avsaknar ju helt det oranga i ryggfenorna på hannarna, iof så är de ju fortfarande små så de kanske kan utvecklas.....om du menar kopparskimmer så kan jag hålla med lite mer orange skimmer än guldfärgat
Känns svårt å veta vilken teckning min Fuelleborni hane ska när han har färgat olika två ggr nu.
Första tiden jag hade han så såg han ut som på dem två första bilderna nedan med kraftiga prickar.
Andra gångerna nu på senaste tid såg han ut som på dem två sista bilder fast med starkare svart band mellan ögonen även när han lekt av en hona.
Vilken är den "rätta" utfärgningen på en Fuelleborni Katale MC?
Kan även tillägga att han inte är den dominantaste firren i karet utan har en bright blue hane i högre rang än honom och dem har gått tillsammans hrla tiden.
Nu har jag försökt att ta mina första fisk foton med den nya kameran, Detta är resultatet, på min "katale". Ska tvätta rutorna till nästa gång, och lära mig kamera bättre.
Nu har jag försökt att ta mina första fisk foton med den nya kameran, Detta är resultatet, på min "katale". Ska tvätta rutorna till nästa gång, och lära mig kamera bättre.
Snygg start med nya kameran! Jag har redan bestämt mig för att skaffa Katale, men det här fotot understryker än mer att det är en mycket vacker art! Vad blev det för kamera?
Kommentar