en vänn till mig har frågat mig om jag är intresserad utav hans paroon haj på 30cm. den har varit rätt svårsåld, så jag tänkte att jag ev kunde ta den, filea å mixa ner den i räkmixen nästa gång till mina rovmalawi.. hajen är fullt frisk, skulle det fungera?
Akvariefisk till räkmix, möjligt?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Ursprungligen postat av wrackeren vänn till mig har frågat mig om jag är intresserad utav hans paroon haj på 30cm. den har varit rätt svårsåld, så jag tänkte att jag ev kunde ta den, filea å mixa ner den i räkmixen nästa gång till mina rovmalawi.. hajen är fullt frisk, skulle det fungera?
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoAbsolut enklast att nacka den och möjligen prova att filea och äta själv.
Hilsen,
P
men om man kokar den först då ? då borde ju de flesta bakterier dö?Kommentar
-
Koka den te katten!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Robin*Ämnet flyttat till Växter och övriga fiskar.*Kommentar
-
Det lär allt vara okej eller helt enkelt utmärkt. Som någon sa nyligen så gillar de flesta fiskar räkdjur, insekter och andra fiskar(sorry, men så är det). Blödigare typer rekommenderas mbunas, algätare, räkor eller nåt.Kommentar
Kommentar