Jag impulsköpte på 7 st små Aulonocara på GCG's auktion för ett par veckor sedan.. De beskrevs som Aulonocara "Bright Neon".. hur kommer dom att se ut som större? Gogglat utan resultat, finns det några som heter så?
Aulonocara på auktionen GBG?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Ursprungligen postat av RawburtJag impulsköpte på 7 st små Aulonocara på GCG's auktion för ett par veckor sedan.. De beskrevs som Aulonocara "Bright Neon".. hur kommer dom att se ut som större? Gogglat utan resultat, finns det några som heter så?
hade jag varit som dig så hade jag kontaktat tony på gcg , för att ta reda på vem som odlat dom. mvh janne.Kommentar
-
Halloj det e magnus/byttorp som har odlat dom och dom e jätte snygga..
Dom blir väldigt blå och får väldigt skimrande blått i pannan..
Lite inslag av gult vid hjälarna..
Snygg firre helt enkelt=)Kommentar
-
Ok.. Märkligt för de har börjat få ett grönt skimmer över kroppen.. Hmm.. jaja, samtidigt spännande att se vad det kan bli av dom.Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijannehade jag varit som dig så hade jag kontaktat tony på gcg , för att ta reda på vem som odlat dom. mvh janne.
/magnusTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpHar mailat off topic till Rawburt....
/magnusKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneoh det var väl för väl, jag var jätteorolig. du har inte praktiserat som reseledare sen sist.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar