Det var en hemsk bild. Jag tycker inte reklammaterial räknas.
I rymden ska det vara kvalitet
Kollaps
X
-
-
Vet inte va man ska säga
Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeMåste det vara solglasögon? Funkar det inte med keps?
http://robban.nikonforum.se/index.php?id=34Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeHuuh ja den optiken såg inte kul ut . Är det den gluggen som krackelerar om den vibrerar .
Hrm va de inte D200 du hade ja... så du kan ha canonoptik på dinKommentar
-
Nu har även Råd & Rön bekräftat det vi alla redan viste - Nikon är bäst
I senaste numret finns en test av digitala systemkameror och Nikon D50 fick det högsta betyget. Med lägre betyg hittar man bl a. Canon 30D och 5D.
Kommentar
-
Jag tycker det är ett konstigt urval när man tar den billigaste Nikon och jämför med betydligt dyrare Canonkameror.
Tycker man ska jämföra i samma prisklass.
Skulle vara kul att läsa hela recensionen.Kommentar
-
Här är mer exempel på där man jämför kameror
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonJag tycker det är ett konstigt urval när man tar den billigaste Nikon och jämför med betydligt dyrare Canonkameror.Kommentar
-
Antar att de vägt in priset och att det väger till sådär 75% av jämförelsen.Kommentar
-
När jag jobbade på Whirpool o gjorde microvågsugnar så hadde ett sådan här tidning en jämnförelse mellan olika ugnar i samma segment. saken är den att det görs flera märken hos whirpool.
tidningen i fråga tyckte att bauchnecht hadde bättre effect och var en bättre ugn en liknadne modell från whirpool.
grejen är att det är exact samma grejor i ugnarna para panelerana som skiljer åt,(och priset) dom ugnar som jämnfördes är identiska.
dom här testen som görs är opartiska tvivlar jag starkt på...
bättre bevis en så micke .Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeNu har även Råd & Rön bekräftat det vi alla redan viste - Nikon är bäst
I senaste numret finns en test av digitala systemkameror och Nikon D50 fick det högsta betyget. Med lägre betyg hittar man bl a. Canon 30D och 5D.
http://www.radron.se/templates/test____6813.aspMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian Alfredsson
Shit vilken skillnad! 400D halleluja!
Nån kommentar till denna sågning Micke? Ne tänkte väl de
(Du med d200 borde ju använda Neat Image (brusreducering) om du inte redan gör de)
Ne men har du nån aning om varför dom inte har med nån dyrare Nikon
än D50 i de testet du länkade? Rätt skumt ändå...
Också rätt skumt att 90% av alla pressfotografer använder Canon 30D/5D/1D/1Ds när Nikon "är" bäst?Kommentar
-
När jag träffade Micke senast sa han att Nikon var vanlig bland naturfotografer. Undrar varför... Kanske bättre kamerahus?Kommentar
Kommentar