If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Andreas verkar mena att det inte är en bra idé. Stämmer det?
I lokalen har jag demasoni tillsammans med en grupp VF rödzebra och jag tycker det funkar kanon! Men som vanligt är fiskar individer och det som funkar hos en ägare kanske inte funkar hos nån annan..
Det är nästan så det svider i själen att se detta fruktansvärda nedbyte Stelin Men jag förstår dig. Troffar har underbara men även riktigt tråkiga sidor...
Nu har han blivit nästan helt svart Copadichromis geersti hanen, underbart, för ett tag trodde jag inte att den skulle färga så bra men det vände som tur är. Min absoluta favorit hemma just nu =)
Senast redigerad av deelay; 07 February 2007, 04:24.
Nu har han blivit nästan helt svart Copadichromis geersti hanen, underbart för ett tag trodde jag inte att den skulle färga så bra, men det vände som tur är. Min absoluta favorit hemma just nu =)
jaahaa va ska man säga deelay förutom att det är underbara bilder å fisk/ar..
Nu har han blivit nästan helt svart Copadichromis geersti hanen, underbart, för ett tag trodde jag inte att den skulle färga så bra men det vände som tur är. Min absoluta favorit hemma just nu =)
Mkt snygg firre!
Har du gjort nått me bakgrunden där på andra bilden? Annars ger 60mm macroobjektivet mkt lugn å fin bokeh!
Här har du exempel på jobbig/störande/brusig bokeh:
Kommentar