riktigt snyggt kar , blir något avis
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-Härlig elongatus! Hur stor är den? sällan man ser bilder på dom
mvh,
ChristerKommentar
-
Lite fiskar från sjön bredvid malawisjön, och även några från malawisjön.
Va hemma hos polaren o sköt en rulle =)Kommentar
-
Damn deelay! Ja du ser hur mkt bättre de blir me mörk bakgrundKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Fabbodeelay: Vad är det för art ovanför frontosan?
Laesk!
Onej... det är endast en illusion =)Kommentar
-
-
Dina foto är helt fantastiska Deeley,speciellt dom från din polare....synd bara att det inte är på troffar
Tropheus red Lupotamvh StefanKommentar
-
-
Ursprungligen postat av stiffeDina foto är helt fantastiska Deeley,speciellt dom från din polare....synd bara att det inte är på troffar
Tropheus red Lupota
Tänkte jag skulle sätta mig och plåta hans moliro nån dag... dom e lite stimmiga men man får söva dom innan. Verkar oerhört svårt att fota troffar... kör du med blixt eller har du ett otroligt tålamod och väntar tills dom lugnar sig lite? Red Lupota... inte så vanlig variant va? iof e jag inte så hemma på troffar men det namnet känns inte som man hör tillvardags.
Närmsta troffe är väl denna just nu =)
Petrochromis spec mtoto yellow
Lite Stiffe style med svart bakgrund =)=)Senast redigerad av deelay; 04 January 2007, 21:16.Kommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeEn till
Ursprungligen postat av Mikael_SLite mer bilder på firrarnaSenast redigerad av deelay; 04 January 2007, 21:15.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayTackar =)
Tänkte jag skulle sätta mig och plåta hans moliro nån dag... dom e lite stimmiga men man får söva dom innan. Verkar oerhört svårt att fota troffar... kör du med blixt eller har du ett otroligt tålamod och väntar tills dom lugnar sig lite? Red Lupota... inte så vanlig variant va? iof e jag inte så hemma på troffar men det namnet känns inte som man hör tillvardags.
Jag kör med blixt och tålamod
Red Lupota är nog ganska så ovanlig i alla fall så hade jag svårt att få tag på sådanna.mvh StefanKommentar
-
Grym snygg fisk Stefan!
Här är min första någotsånär lyckade bild med min nya Canon 400D med Kitobjektivet 18/55. Labidochromis Hongi.375 l Malawikar + tomt 125 l....Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av stiffeHär kommer en till
Har han ett sår på sidan?Kommentar
Kommentar