Golden
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Lite halvstora yngel.. mestadels röd zebra, socolofi och Masinje zebraKommentar
-
-
-
-
-
-
-
Min nigripinnis-hona spottade idag! Här är ett okej foto på ett dagsgammalt yngel.Daniel AndréassonKommentar
-
Lite fräna kort från dagens vattenbyte. Känns nästan lite engelsk deckare med den där syreröken. Man undrar om calvushanen passar på att norpa några multis-yngel i dimman...Daniel AndréassonKommentar
-
Det var fina diskusar! Hur stora är burkarna dom går i?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av ozricBlir också sugen att se dessa fiskar i ett "normalt ljussken" men att att justera å hålla på är jag för lat (läs; obildad) för...
dom bilderna jag har tagit, det har jag gjort på detta sätt , jag har bara gått ner och fotat rätt upp och ner igår och idag, utan att vare sig tvättat rutor eller satt till mer ljus, och att jag är nog väldigt dålig på kameran, men det ska vi snart få ändring på.
plus att jag har lite mer fiskar som jag kan foto, och det tror jag kan innebära att mina fiskar kommer mer till sin rätt ang färg, ja vi får väl se. mvh janneKommentar
-
-
Ursprungligen postat av WilhelmDet var fina diskusar! Hur stora är burkarna dom går i?
De på bilderna går i 60x60x60 kar.Kommentar
Kommentar