If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
kanon firre den fryeri, där kan kan man snacka om bläs. mvh janne
mm nu ska vi bara få han o få intresse för det andra könet, hitills har han varit helt borta när det kommer till kärlek men nu ska vi kasta ner flera honor och kanske en vanlig hane också för att få han o vakna =) Idag lekte 4 andra arter som jag verkligen vill ha fler av så idag har det varit en bra dag =)
Senast redigerad av deelay; 16 December 2006, 01:08.
Här kommer mitt senaste inköp, en F1 Tyrannochromis sp "Orange Spot". Bilden visar en hona, risken är att jag bara har fått honor... Återkommer med fler bilder senare.
"Orange Spot" är lik sin släkting Nigriventer, men man ser tydligt prickarna på kroppen och fenorna som har gett den dess namn.
Grattis Ralph!
Där har du ju skaffat en riktig höjdare! Jag skulle nog iofs våga lova att fisken på fotot än en hona ända tills jag får se den live Hur stora är de?
Där har du ju skaffat en riktig höjdare! Jag skulle nog iofs våga lova att fisken på fotot än en hona ända tills jag får se den live Hur stora är de?
Jepp, en klar favorit som jag äntligen har fått tag på, i bra storlek dessutom. Gruppen är på fem individer och storleken varierar på mellan ca 10 och 14 cm (den på bilden är den största).
De går tillsammans med fem Venustus och ett VF Kadango-par.
Kommentar