If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...här kommer en bild på fina firrar men som sagt fotokvalité A är det inte, mest för att locka fler till att försöka. PÅ sikt får jag ge mig på att försöka efterbehandla lite.
vacker protomelan, underbar! (fan också, nu måste jag ju skaffa sådana)
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Fortfarande ingen ny kamera , så bilder med min Minolta får duga.
Jag vill bara visa en av mina favvo tanganyika´s.
Bara synd att han var tvungen att stå just där med huvudet framför skifferstenen.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Fortfarande ingen ny kamera , så bilder med min Minolta får duga.
Jag vill bara visa en av mina favvo tanganyika´s.
Bara synd att han var tvungen att stå just där med huvudet framför skifferstenen.
En del mothugg får du nog räkna med när du skriver inlägg som du gör. Att kalla någons fisk för missbildad är knappast populärt. Inte heller är det populärt att jämföra fiskar som färgar ut bäst de kan med tex framodlad platy, och kalla dem undermåliga.
Det där är en förolämpning Decimus och det vet du själv. Om det är du som sätter ribban hur man diskuterar här på forumet så skulle det snart vara tomt här...
Jag hoppas att Pieter inte tar illa vid sig av det du skrev utan fortsätter att sända in foton på sina fiskar. Det måhända att du sett snyggare Kitumba, men för den delen finns det ingen anledning att köra upp det i ansiktet på folk.
förstår inte vad ni blir upprörda för. ? det var en ärlig fråga,vill man förolämpa nån så kan man säga annat. Men det var inte det jag var ute efter.
skall man behöva be om ursäkt för vad man undrar nu för tiden med?
men det är lite underligt att man själv får syrliga inlägg och INGEN reagerar då...
visst är världen liten.
Senast redigerad av Decimus; 24 February 2007, 15:53.
Kommentar