If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
om man kollar på fiskarna på "bresidan" så är de olika, men jagtalade om det kortet på "gnat..." som var framifrån... då på det kotet såg jag inte läppen...
Senast redigerad av Decimus; 19 February 2007, 23:24.
En till sill Janne!
Här behövs inga groluxrör för att färgerna ska framträda.
En av mina 7 nyförvärv idag.
Chaliochromis pleurospilushanen var inte alls förtjust i ventralisarna och till slut så blev pleurospilusen förvisad till ett annat T-kar.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Har nyligen läst ett reportage därifrån, och det är verkligen ett sjukt stort akvarium!! Bara själva tanken att "vi ska ha en valhaj..." Tänk att kunna säga något sådant när folk frågar vad man kör för fisk. "Jag satsar på valhaj..." *s*
Har inte vågat mig ut i dagsljus ännu.
Är ledig på torsdag så då ska jag ut och pyssla.
Hur funkar kamerorna i minusgrader? Något man ska tänka på?
Hehe ok
Som sagt, fingervantar är inte fel! Kameran är de inga problem med, men efter att du vart ute så ha inte kameran i rumstemp direkt. Låt den ligga i kameraväskan å värmas upp långsamt. Annars kan de bli kondens i den.
Iofs kanske detta bara gäller när man fotat i MÅNGA minusgrader, men de kan ju va bäst å va på säkra sidan!
Som sagt, fingervantar är inte fel! Kameran är de inga problem med, men efter att du vart ute så ha inte kameran i rumstemp direkt. Låt den ligga i kameraväskan å värmas upp långsamt. Annars kan de bli kondens i den.
Iofs kanske detta bara gäller när man fotat i MÅNGA minusgrader, men de kan ju va bäst å va på säkra sidan!
Kondensen försvinner på 15min... jag vet iof inte om nått tar skada av att det blir kondens.
En till sill Janne!
Här behövs inga groluxrör för att färgerna ska framträda.
En av mina 7 nyförvärv idag.
Chaliochromis pleurospilushanen var inte alls förtjust i ventralisarna och till slut så blev pleurospilusen förvisad till ett annat T-kar.
ha ha den var rolig william, att här behövs inga groluxrör för att färgerna ska framtäda.
du måste väl mena tvärtom, eller också är jag färgblind, för vad jag ser på fotot är en silverblänkande ventralis men färg det vet jag inte om jag kan hålla med om, mvh janne
Kommentar