om man kollar på fiskarna på "bresidan" så är de olika, men jagtalade om det kortet på "gnat..." som var framifrån... då på det kotet såg jag inte läppen...
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinDå ska vi se...
Decimus.. lika som bär?
1. Xenotilapia flavipinnis (fångstplats glömd)
2. Gnatochromis permaxilliarisKommentar
-
Ophthalmotilapia ventralis
En till sill Janne!
Här behövs inga groluxrör för att färgerna ska framträda.
En av mina 7 nyförvärv idag.
Chaliochromis pleurospilushanen var inte alls förtjust i ventralisarna och till slut så blev pleurospilusen förvisad till ett annat T-kar.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av Ricard BerndtsonNågra bilder från Georgia Aquarium...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinSciaenochromis fryeri "iceberg"-yngel 4cm.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskGlöm inte "Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1" .. eller fotar du bara fisk?
Är ledig på torsdag så då ska jag ut och pyssla.
Hur funkar kamerorna i minusgrader? Något man ska tänka på?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHar inte vågat mig ut i dagsljus ännu.
Hur funkar kamerorna i minusgrader? Något man ska tänka på?Daniel AndréassonKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHar inte vågat mig ut i dagsljus ännu.
Hur funkar kamerorna i minusgrader? Något man ska tänka på?
Hehe ok
Som sagt, fingervantar är inte fel! Kameran är de inga problem med, men efter att du vart ute så ha inte kameran i rumstemp direkt. Låt den ligga i kameraväskan å värmas upp långsamt. Annars kan de bli kondens i den.
Iofs kanske detta bara gäller när man fotat i MÅNGA minusgrader, men de kan ju va bäst å va på säkra sidan!Kommentar
-
-nog ett bra tips!, det är runt 10 minus här i stockholmTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskHehe ok
Som sagt, fingervantar är inte fel! Kameran är de inga problem med, men efter att du vart ute så ha inte kameran i rumstemp direkt. Låt den ligga i kameraväskan å värmas upp långsamt. Annars kan de bli kondens i den.
Iofs kanske detta bara gäller när man fotat i MÅNGA minusgrader, men de kan ju va bäst å va på säkra sidan!Kommentar
-
Det var svinkallt idag.. plus att pendeltåg blev inställt.. fick gå någon km för att komma till jobbet. Tinades upp av medarbetarna sen.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmEn till sill Janne!
Här behövs inga groluxrör för att färgerna ska framträda.
En av mina 7 nyförvärv idag.
Chaliochromis pleurospilushanen var inte alls förtjust i ventralisarna och till slut så blev pleurospilusen förvisad till ett annat T-kar.
du måste väl mena tvärtom, eller också är jag färgblind, för vad jag ser på fotot är en silverblänkande ventralis men färg det vet jag inte om jag kan hålla med om, mvh janneKommentar
Kommentar