If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
men ser ni inte.. den bilden på gnath... vade nu var... och en xenotilapia, det enda som skiljer är att den är brun och en xeno är mer silver ( ohc lite färg på fenan...)
iden storleken tycker jag iaf att de eär lika... nån som kan lägga upp den bilden och en xeno i liknande position så vi kan jämnföra?
*edit, Gabbi, där ser man skillnaderna ja fantastikt. men på dne bilden som publicerades, så tyckte jag den såg ut som en brun xeno.
Senast redigerad av Decimus; 18 February 2007, 19:26.
Vore bra om de som lägger in bilder på olika fiskar i ett och samma inlägg skriver vad fiskarna heter
t.ex
Bild 1 Xenotilapia spp
Bild 2 Gnatochromis permaxilliaris
Nu kanske det inte va så svårt för somliga, men det är inte så roligt att bläddra fram o tebax för att kolla vad fiskarna heter. (tycker jag)
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Vore bra om de som lägger in bilder på olika fiskar i ett och samma inlägg skriver vad fiskarna heter
t.ex
Bild 1 Xenotilapia spp
Bild 2 Gnatochromis permaxilliaris
Nu kanske det inte va så svårt för somliga, men det är inte så roligt att bläddra fram o tebax för att kolla vad fiskarna heter. (tycker jag)
Ska börja skriva med det.. lovar.
Ändrade inlägget ovan.
Kommentar