Ingen aning vad den heter men den tuggade iaf
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500 -
ob
jag tar ner nivån lite och visar denna skönhet.Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Här va de inga tänder iaf..Kommentar
-
Här är min version av tänder på rödzebra:Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeHär är min version av tänder på rödzebra:
Nice! Va har du för inställningar där? Blixt framifrån också?Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskNice! Va har du för inställningar där? Blixt framifrån också?
Lens: 60mm F/2.8D, Sensitivity: ISO 200, 1/160 sec, F/22, Flash Mode: i-TTL
Bilden är några år gammal så jag minns inte hur blixtar anväts men jag gissar att den är tagen med extern blixt på kameran.Kommentar
-
En bild till från samma fototillfälle, en undergiven har som blivit av med några gaddar:Kommentar
-
Västafrikaner är fiskar med attityd, nu har pannpuckeln börjat växa.Kommentar
-
Grymt, nu e Nikon med också =)=) fräsch tandbild Micke, macro blir fränare när man använder blixten rätt, mer bett i bilden på nått sätt... in med mer roliga bilder nu.Senast redigerad av deelay; 17 February 2007, 16:50.Kommentar
-
Grr den här tråden är inte bra. Nu måste jag jobba som ett djur i sommar så jag har råd med en massa härlig optik!Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijannegrattis.mvh janneTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedGrr den här tråden är inte bra. Nu måste jag jobba som ett djur i sommar så jag har råd med en massa härlig optik!
*-"Surt!" sa räven om rönnbären.*"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kul man kan ha... här är 720:an iaf
1sek F22 ISO320 ... zoomade in under exponeringenKommentar
-
-
Afrikansk "jordätare" från dagens vattenbyte.Kommentar
Kommentar