Ursprungligen postat av malawijanne
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Ursprungligen postat av ByttorpÅh Janne, tänk vad vissa kan lära sig genom att bara följa de andra trådarna, men du har så rätt så, just nu simmar ett 50 tal av dessa krabater omkring i en balja hemma.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelay......
asså med sådana bilder e det inte lätt att lägga upp nått eget hahahaha
du får då till det på nått skumt sätt, fiskarna verkar ju frysa till när du skall trycka av ju
tror jag får börja fostra mina med på det viset
//Pieter
Ps. fortsätt med bilderna.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av deelayEn serie lite udda bilder... tyckte vissa va lite balla =)Kommentar
-
Ja de va helv-te vilka bilder du visar deelay!
Hur mkt ljus har du i karet? Hur korta slutartider kör du med? Bländare 2,8 eller? För du hade väl ingen blixt än?Kommentar
-
-
-
Ja, när jag går in på denna tråd, så blundar jag för att slippa se alla fina bilder.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
tackar tackar för komplimangerna pojkar... =)
Laesk
Ljuset, 2st 40w halogen, 1st 150w MH, 1st 58w powerglo va det denna gången, det ser för jävla sjukt ut ovanför burken med spottar o folie som riktar ljus o sånt =)
ciklidMartin
Gissa om min blivande fruga garva när hon läste att hon inte va ensam fiskhatare =)Kommentar
-
Vad kör du med för inställningar då? ISO, bländare, slutartid? Ser bara bättre och bättre ut dina bilder.Kommentar
-
Yippie.. nu kändes de lagom kul å lägga upp bilder efter deelays... men men
En stolt Panamensehane som har frisimmande yngel.
1D mark II + Canon EF 100/2,8 Macro (ingen blixt)
1/200sek F2,8 ISO1250Kommentar
-
Usch, du inspirerar en deelay, men f-n de va inte lätt att fota tänder. Speciellt inte me dåligt ljus i karet (måste skylla på nått)
1/400sek F2,8 ISO1250Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskUsch, du inspirerar en deelay, men f-n de va inte lätt att fota tänder. Speciellt inte me dåligt ljus i karet (måste skylla på nått)
1/400sek F2,8 ISO1250Kommentar
-
tur ni har stora fiskar pojkar hehehehe// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
Kommentar