If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Wow, vilka fina bilder Mattias! Märks att du tränat lite! Vilket "skönt ljus" du fått i bilderna! Här kommer en bild som jag knäppte idag. Kanske lite provocerande dock:
Thanx.....har övat en del med lite nya leksaker
Lånat en ir sändare och en extra blixt så nu plåtar man med 2 blixat ovanifrån i karet då blir det så grannt som nu
Wow, vilka fina bilder Mattias! Märks att du tränat lite! Vilket "skönt ljus" du fått i bilderna! Här kommer en bild som jag knäppte idag. Kanske lite provocerande dock:
Fins det blå pappegoj ciklider eller vad är det för fisk
det är härligt att se när modern försvarar sina små och snygg är hon!! ynglen verkar växa så det knakar ju!? kul iaf att följa ynglen, från ägg till vuxna hoppas jag på
Fel topic kanske men varför kan inte jag lägga in bilder?
//Peter
Du måste göra denna procedur innan det fungerar att lägga in foton på forumet:'
Ursprungligen postat av NCS FAQ
Hur får jag NCS Medlemsbehörighet i forumet
Alla som är betalande medlem av NCS får möjlighet att utnyttja sin förmån genom att bla. ladda upp bilder i vissa forumsavdelningar.
För att få sitt medlemskap aktiverat i forumet krävs att man fyller i sin profil med för och efternamn, samt medlemsnummer och sedan gör en ansökan via 'Mina profiluppgifter - Gruppmedlemskap' eller genom att följa länken här.
Din ansökan behandlas sedan av medlemsansvarig som stämmer av medlemsregistret och du får därefter tillgång till dessa funktioner. Varje år så kommer det att krävas en ny ansökan som stämms av mot det årets medlemsregister.
Butiker som säljer sådant förlorar nog en hel del kunder tänker dom inte på det eller skickar dom med mer färg
ja det är nog faktiskt tvärtom, ju mer färggranna fiskar butiken har i butiken ,ju mer säljer dom, bastarder eller framodlade varianter det spelar ingen roll för 90% av kunderna.
så det är bara att anpassa sig för marknaden. mvh janne
Måste bara tjata på lite om Compadichromis geertsi från Gome... helt klart min roligaste firre just nu och fruktansvärt snygg, tyvärr hinne jag inte med när han spänner upp sig för så fort jag höjjer kameran så sticker han... men nu e han riktigt svart imellanåt eftersom han vill leka, man ser på sista kortet som tyvärr är 80cm in i burken så det e svårt o fota där... men snart blir det yngel hoppas jag =)
Måste bara tjata på lite om Compadichromis geertsi från Gome... helt klart min roligaste firre just nu och fruktansvärt snygg, tyvärr hinne jag inte med när han spänner upp sig för så fort jag höjjer kameran så sticker han... men nu e han riktigt svart imellanåt eftersom han vill leka, man ser på sista kortet som tyvärr är 80cm in i burken så det e svårt o fota där... men snart blir det yngel hoppas jag =)
ja det är nog faktiskt tvärtom, ju mer färggranna fiskar butiken har i butiken ,ju mer säljer dom, bastarder eller framodlade varianter det spelar ingen roll för 90% av kunderna.
så det är bara att anpassa sig för marknaden. mvh janne
exakt....det är ju det sorgliga, golfbollar verkar också vara poppisar
Kommentar