If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sådärja... nu har man fått nya objektivet så nu kan man ligga i gästsängen o fota fiskar, det e ju inget macro men det duger.
Fskarna har ni sett för men ville ändå lägga upp för bilderna ser alltid lite annorlunda ut efter man lag upp dom, måste ju kolla hur dom ser ut =) Självklart så ville ju inte geertsin visa sina färger när han såg att jag bytt objektiv.
Edit
hm ser lite grådassiga ut, ändrade till Adobe RGB i kameran...
Edit
fixat
Senast redigerad av deelay; 09 February 2007, 04:07.
Sådär ja... nu har man fått nya objektivet så nu kan man ligga i gäst sängen o fota fiskar, det e ju inget macro men det duger.
Fskarna har ni sett för men ville ändå lägga upp för bilderna ser alltid lite annorlunda ut efter man lag upp dom, måste ju kolla hur dom ser ut =) Självklart så ville ju inte geertsin visa sina färger när han såg att jag bytt objektiv.
Edit
Sådärja... nu har man fått nya objektivet så nu kan man ligga i gästsängen o fota fiskar, det e ju inget macro men det duger.
Edit
Edit
fixat
Grymt fina, det är bara och komma förbi med kameran när du behöver nya utmanningar.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Nu har hästnosen spottat ut 7st små yngel. De var så små dock och var omöjliga att fota i karet Bilden är på när honan tuggade som även låg uppe för ett tag sedan på denna sida.
Lägger upp ett par bilder på Kilesa jag tog nu precis medans tjejjen kolla på let´s danse.
Den ena bilden är tagen från gaveln på karet och sorry men jag upptäckte att jag visst inte har vart så flitig med att göra rent glaset där.
Nu har hästnosen spottat ut 7st små yngel. De var så små dock och var omöjliga att fota i karet Bilden är på när honan tuggade som även låg uppe för ett tag sedan på denna sida.
Kommentar