.........honan gillade inte kameran.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Har du börjat o ge artemia nu ? Ser riktigt nice ut annars med de små firrarna 8-)Kommentar
-
AArgh... jag blir så arg! Varför får jag det inte att funka? Om de inte blir suddiga så blir de mörka. På dessa bilder har jag följande: slutare 1/50, bländare f5.6 och ISO400. J*vla kamera. Måste skylla på den. Vad gör jag för fel??Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasHar du börjat o ge artemia nu ? Ser riktigt nice ut annars med de små firrarna 8-)Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av CissiAArgh... jag blir så arg! Varför får jag det inte att funka? Om de inte blir suddiga så blir de mörka. På dessa bilder har jag följande: slutare 1/50, bländare f5.6 och ISO400. J*vla kamera. Måste skylla på den. Vad gör jag för fel??
Är det en M. zebra redtop mphanga hane den sista eller är det en annan fångtsplats på en?Senast redigerad av deelay; 04 February 2007, 22:09.Kommentar
-
Men jag kan inte få ett lägre bländartal när jag har full zoom på objektivet, då måste jag zooma ut och då blir fisken som en liten prick ju.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av CissiMen jag kan inte få ett lägre bländartal när jag har full zoom på objektivet, då måste jag zooma ut och då blir fisken som en liten prick ju.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayISO 800 =( enda som återstår då.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av CissiHehe, det kan jag heller inte ändra, 400 är max, 500-1000 är gråmarkerade... måste forska lite i instruktionsboken om varför. Eller har det med objektivet att göra också?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonAnvänder du blixt?Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Sorry Deelay såg inte att du frågade om fisken! Det är en VF hane från Mpanga.
Har läst så mycket nu va....måste säga att med tanke på mina inställningar så är det jäkligt bra bilder ändå!
Jag har allt emot mig. Dumma kamera. Tycker det är dåligt att man inte kan ta bra bilder på fiskar med objektiven man få med. Ska dra till Mölndal och Ericson foto imorgon och fixa ett nytt objektiv.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av CissiSorry Deelay såg inte att du frågade om fisken! Det är en VF hane från Mpanga.
Har läst så mycket nu va....måste säga att med tanke på mina inställningar så är det jäkligt bra bilder ändå!
Jag har allt emot mig. Dumma kamera. Tycker det är dåligt att man inte kan ta bra bilder på fiskar med objektiven man få med. Ska dra till Mölndal och Ericson foto imorgon och fixa ett nytt objektiv.Kommentar
-
ush va jobbigt att lägga upp bilder när deelay e i farten
men här kommer 4 stycken endå
sorry för en repig ruta
men "lillen" verkar få mycket gult på sig trots sin lilla storlek på ca 7/8cm.
//PieterKommentar
-
Bilderna blev lite bättre när jag kör med ISO800. Dock fortfarande mörka...Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Slänger in en bild på min favvo fisk
ShoohooKommentar
Kommentar