If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
efter att ha sett bilder på flera kar måste jag säga att deelays akvarium slår det mesta faktiskt..otroligt snyggt med ljuset och djupet, vad har du för belysning? ser ut som Mh samt nått lysrör
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Snygg chilumbazebra... jag har funderat på att skaffa sånna ofta men det har alldrig blivit av.Tack! Han är inte så stor än ca 6-7 cm men riktigt kaxig! Honorna verkar gilla honom, lekte av 3 st inom 2 dagar efter köpet! Langar på ett par bilder till!
Tack ! Har haft den 1 dag så jag håller på att lära mig alla inställningar, men det är riktigt kul när man får till en hyffsad bild!
Jag vet hur det är... köpte en ny kamera för inte så länge sedan och man fotar helt maniskt ibland.
Så varför skulle det vara annorlunda idag =)
Bild 1 och 2 är ett Copadichromis geertsi par
Bild 3 O. lithobates som börjar bli kär i kameran, han kommer alltid fram till glaset när jag sätter mig där med kameran =)
Jag vet hur det är... köpte en ny kamera för inte så länge sedan och man fotar helt maniskt ibland.
Så varför skulle det vara annorlunda idag =)
Bild 1 och 2 är ett Copadichromis geertsi par
Bild 3 O. lithobates som börjar bli kär i kameran, han kommer alltid fram till glaset när jag sätter mig där med kameran =)
håller med köpte åxo en ny kamera i förra veckan och jäkla en helt ny värd öppnade sig ...man blir lite konstig i sättet eller hur man nu ska uttrycka sig utan det låter knepigt hehe.. =) jäkligt fina bilder deelay!
Kommentar