en Auloncara firefish med rödzebra
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Malawijanne kan det va så att du gillar röda fiskar? =))
Jag hoppas att du har kaffebryggare i lokalen för i början på nya året nån gång ska jag ta min bil på en resa till Borås med omnejd, tänke kolla lite på röda fiskar då =)
Ps. Leker frontosorna och firefishen nått?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayMalawijanne kan det va så att du gillar röda fiskar? =))
Jag hoppas att du har kaffebryggare i lokalen för i början på nya året nån gång ska jag ta min bil på en resa till Borås med omnejd, tänke kolla lite på röda fiskar då =)
Ps. Leker frontosorna och firefishen nått?
men det är väl framför allt att det är lite ovanligare i malawisjön, dom flesta uppfattning att fiskar från malawisjön dom är gula och blå.
och lokalen ligger i källaren på mitt hus, så det är bara till att säga till frugan, så fixar hon lite kaffe med tillbehör, om så önskas. mvh janneKommentar
-
Plocka gärna upp mig på vägen deelay
Och Janne, du har garanterat fler superröda firrar än det finns i malawisjönTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av specmatshur stora är dina Telmatochromisar? ser mkt fina ut..Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftAntar att Håkan gjort sitt godkännande att du lägger upp bilderna i denna tråd, och innebär det då att vi även kan använda hans utmärkta bilder i artregister ?Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyPlocka gärna upp mig på vägen deelayKommentar
-
Fina fiskar malawijanne! Till skillnad från dom andra gnällpellarna gillade jag dina röda fiskar. Och dom blåa diskusarna. Och det rosa korallgrusetKommentar
-
Mycket fina bilder där du Janne 8-) och det där med brandbilar ... Jag har jobb som brandbils byggare på autokaross och de är som du sa RödaSenast redigerad av Falköping Andreas; 15 December 2006, 00:40.Kommentar
-
Ah - vilka snygga firrar!"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijannelite rödzebra 5-6cm stora. mvh janne
Fan janne har du gett tegelpannorna astaxantin oxå eller?
eller kan det vara grolux i karen....
hoppas jag hinner kika förbi i morrn...Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Janne, hur gamla är dina phenochilus tanzania, det tar ett tag innan dom blir så där fina va?
För övrigt, vad ska du ha för dom?Kommentar
-
-
Kommentar