Ursprungligen postat av deelay
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Micke Jarhl Med akvarium! -
"Higga Reef" minsann..ja typ den snyggaste (personligen) Trewavasae som finns, Är det ungdjur eller VF?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmats"Higga Reef" minsann..ja typ den snyggaste (personligen) Trewavasae som finns, Är det ungdjur eller VF?Kommentar
-
ok..ja dom blir enorma när dom färgar-fy tusan vad dom kan bli snyggaTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasEn bild på en lekgrop med torn uppbyggt runt av en Kilesa."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Dålig fart här =)
1. Copadichromis azureus
2. Labeotropheus fuelleborni från katale (hona)
3. Aulonocara jacofreibergi Otter pointKommentar
-
1. Metriaclima spec msobo magunga Hane
2. Metriaclima spec msobo magunga Hona
3. Coral firefish (ser det ut att bli) denna va helt benvit för 7dagar sedan.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasEn bild på en lekgrop med torn uppbyggt runt av en Kilesa.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDålig fart här =)
1. Copadichromis azureus
2. Labeotropheus fuelleborni från katale (hona)
3. Aulonocara jacofreibergi Otter point
Bra bilder i övrigt också men just otter point är grymt vacker.||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradOriginalet är snyggast, ja ang färgvarianterna på otterpoint då
Bra bilder i övrigt också men just otter point är grymt vacker.
Ni menar väl att ni tycker att varianten från Otter Point är snyggast?3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Var och införskaffade mina första malawisar nånsin igår (av Erik Österlund här på forumet). Nio stycken kalasfina hongi. I väntan på att det nya akvariet ska komma så att jag kan flytta över tanganyikorna till det, så får hongisarna och tanganyikorna gå tillsammans i 375:an. Det går riktigt bra! Men det märks att tanganyikorna är tuffare än hongisarna.
Här kommer iallafall några bilder på den dominanta hongi-hanen.Daniel AndréassonKommentar
-
Dom har rätt rejäla tänder. Det är man inte van vid från de tanganyikaciklider jag har (calvus, multisar, jullar, leleupi). Det ser ju nästan ut som hästtänder!Daniel AndréassonKommentar
-
Ursprungligen postat av Johan FVilka A. Jacobfreibergi är inte Orginal?
Ni menar väl att ni tycker att varianten från Otter Point är snyggast?
Och ja, otter point är snyggast enligt mig.Senast redigerad av malplacerad; 21 January 2007, 00:10.||||Kommentar
Kommentar