Ursprungligen postat av blackened
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Varför lämnade du tebax det? Var det inte bra överhuvettaget eller var det inte bra för akvariefoto? Funderar nämligen själv på ett 50 1,8 II men har ju iofs. inte fisk som huvudmålet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niklas OlssonVarför lämnade du tebax det? Var det inte bra överhuvettaget eller var det inte bra för akvariefoto? Funderar nämligen själv på ett 50 1,8 II men har ju iofs. inte fisk som huvudmålet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelaySvaret kan låta lite billigt... jag va egentligen inte direkt missnöjd med bildkvaliten utan snarare på på kvalitetskänslan på själva objektivet plus att det rasslade lite och jag fotar ofta när frugan går och lägger sig och hon påpeka att nya kameran lät lite mer än den förra... det va autofocusen som va lite högljud. Ska leta upp nått jag han ta med första så kan ni själva att på normalt avstånd va det ingen större skillnad, närgränsen är iof bättre på det nya vilket jag föredrar.Kommentar
-
Dessa är med canons fasta 50/1.8 II Det blir lite annan känsla på korten än 60 macrot... känns som färgerna hanteras olika.
Översta bilden Copadichromis geertsi från Gome, flicka.
Mittenbilden Otopharynx lithobates från Zimbawe Rock, pojke.
Nedersta bilden Protomelas virgatus från Gome, pojke.Senast redigerad av deelay; 17 January 2007, 01:06.Kommentar
-
Deelay sista bilden
....grym malawifirre.
Vad är det för art? Protomelas....
Mvh Björn HLite diskus, mal & malawi bilder
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272123Kommentar
-
Ursprungligen postat av diskus....grym malawifirre.
Vad är det för art? Protomelas....
Mvh Björn HKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreas2 bilder på mitt 900 kar ett med Irsacae som nyss lekt och ett med leptosomer och kilesa
fler biler!!!
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Blandad kompott
Översta bilden ingen aning =)
Mittenbilden Neolamprologus kungweensis, pojke
Nedersta bilden Labotropheus trewavasae från Higga Reef, kallas ibland "black top", pojkeSenast redigerad av deelay; 17 January 2007, 01:11.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayProtomelas virgatus från gomeMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlDen är skitsnygg hehe..om jag drar igång ett malawi kar i framtiden så ska jag göra ett försök att jaga fatt i den det är jag säker på =)Senast redigerad av deelay; 17 January 2007, 00:58.Kommentar
-
Ja jäklar
Ursprungligen postat av deelayProtomelas virgatus från gome
Jag måste säga att dina fiskar alltid ser kanon ut.-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
-
-
Ursprungligen postat av GabbiVad har hänt i huvudet på den översta av de tre?
Menar du hålen eller utslaget på kinden eller att den ser mager ut?=)=)Kommentar
-
Deelay, det hade varit najs om du tog för vana att skriva ut vad det är för fiskar på bilderna. Man vill ju veta vad det är för fräcka firrar du visar upp på dina fina bilder!Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
Kommentar