Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av MalaweHar du dom inte kvar Calle? Vad har du nu i dina kar?Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidFör tillfället kör jag bara ett 80 liters sk "nano reef" saltvatten. Otroligt kul och intressant att kika på. Har dock planer på att ev behålla mitt i stort sett nya 325 liters och slänga in de 4 moduler som jag har liggandes. Är gött sugen på en fin avelsgrupp med någon ovanlig Letrinops. En bild på karet och en clown:
allt under 150L är yngelkar iofsKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenSilverhaj(ar)Christoffer LundholmKommentar
-
-
Släng era nikon-objektiv ;-)
Nu när Carl Zeiss börjar tillverka objektiv med Nikonfattning blir det till att byta för den riktigt kvalitetsmedvetne akvariefotografen. Det bekräftas inte minst av deras presentation av sitt 100 mm makro. Se längst ner på sidan
Document: Carl Zeiss: Makro-Planar T* 2/100 ZF
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av maltandisOch en Tanganyikafirre vi nyligen inhandlat av Janne i Nyköping :-)Mvh
RobinKommentar
-
Vi köpte alla tio, så det blir säkert några över till er om någon månad eller nått.Ursprungligen postat av RobinLyckost!Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av daniel_i_malmöNu när Carl Zeiss börjar tillverka objektiv med Nikonfattning blir det till att byta för den riktigt kvalitetsmedvetne akvariefotografen. Det bekräftas inte minst av deras presentation av sitt 100 mm makro. Se längst ner på sidan
Document: Carl Zeiss: Makro-Planar T* 2/100 ZF
http://www.zeiss.com/C12567A8003B58B...2571EC0051F3D3
choffe: Silverhajarna är 17-20 cmÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Nice, Jocke!
Det blev inga problem med Ikolan där då?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar