Ursprungligen postat av Bedson
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Ursprungligen postat av deelayJo Tony törs man nog inte släppa in hemma. Lär bli en hel del "nacka tenga" isf =)
Tack för titten killar det va super att få komma och titta lite, tyvärr glömde jag min kamera i hallen men Christian o Tony har ju täckt alla bitar redan =)Kommentar
-
Hej,
Har inhandlat lite fler fisk idag det blev en diskus till,
MEN, jag hittade även 4 st mkt fina Geophagus tapajos "orange head" !!!
så jag tänkte om dte fann nån som har lite bilder på sina geophagus om man kunde lägga upp dem så man kan se vad man har att se fram emot.. =)
tack så mkt, ett kalas bra forum msåte jag säga när jag endå e på "g"
mvhKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueTropheus "moliro" med Callochromis pleurospilus "maswa". Borde det inte vara ombytta roller dvs att troffarna är uppe och sandlekarna på botten : ) ?
är samma i mitt fast jag har Callochromis pleurospilus "kigoma" tropharna och snäcklekarna längst ner och sandlekarna ovanför. förutom när dom är nere å gräver i sina gropar..Kommentar
-
Nu är det dags för lite spöken =) S fryeri GhostSenast redigerad av deelay; 10 January 2007, 01:48.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinHur stor är han idag?
Han har tappat lite färg nu.. ser ut som våran.
Ps. för ett otränat öga är dom alla väldigt lika =)=)=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayHan är nog ca 11-12cm han har mer vitt i verkligheten... det vill inte riktigt synas på bilden av någon annledning, tror det är för att jag fotar snett underifrån... men han e verkligen kritvit nu igen.
Ps. för ett otränat öga är dom alla väldigt lika =)=)=)
Får han nån fart på sin hona?
Leken vi hade före Brasilien var nog ett misstag. Vilken mes vår hane är.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayHan är nog ca 11-12cm han har mer vitt i verkligheten... det vill inte riktigt synas på bilden av någon annledning, tror det är för att jag fotar snett underifrån... men han e verkligen kritvit nu igen.
Ps. för ett otränat öga är dom alla väldigt lika =)=)=)
Kör med blixt ovanifrån och framifrån så brukar färgen bli canon.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av bmwpowervad är skillanden mellan iceberg och ghost??Tony EnglundKommentar
-
Jag tror att det är två olika varianter. Om man kikar på vår "iceberg" så har den inte så lång bläs som "ghost", dvs på "ghost" går den längre ner på kroppen än på "iceberg".Mvh
RobinKommentar
-
är det inte nån med kamera som håller G sp tapajos orange head?
kan ju tipsa om att man kan ladda upp dem här =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Decimusär det inte nån med kamera som håller G sp tapajos orange head?Kommentar
-
Kommentar