Stiffe, hur många grupper har du hemma nu??
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelaySnygg pose... lite utställnings känsla på den killen =)
Har han ett sår på sidan?
Jag har köpt från tre olika ställen och satt ihop till en stor grupp så det har varit rejält med fight i karet nu några dagar,så några av hanarna är ganska så tilltuffsade
Ursprungligen postat av steveharrisStiffe, hur många grupper har du hemma nu??mvh StefanKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayPlacidochromis hanen har väldigt fin kroppsform(och färg), är den VF?Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
Tja, här är mitt senaste projekt. 375L med moduler. Fiskarna som går i är 5st VF Aulonocranus dewendti och 4 N. pulcher.Kommentar
-
Bild på ena hanen som började färga idag. Tror det är en riktig raritet i Sverige. Bilden får gärna avändas i artbeskrivningarna.Kommentar
-
-
-
-
-
-
Tropheus "moliro" med Callochromis pleurospilus "maswa". Borde det inte vara ombytta roller dvs att troffarna är uppe och sandlekarna på botten : ) ?Kommentar
-
Modul-F och filtermodul-R tror jag det var. F-modulen klöv jag så större delen hamnade i mitten. måste bara säga att färgintensivteten på fiskarna minskar ganska drastiskt. Dewendtin var skitfin i lokalen idag trots att de bara gått i det akvariet 1 dag + att de är VF och de brukar ju vara svårare o färga. Ja pemba är nog snyggaste troffen enligt mig, börja färga så där fint när jag flytta ner dem till lokalen.Kommentar
-
Letrinops sp. "Yellow Collar"Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonLetrinops sp. "Yellow Collar"
ah sedär, o den har nåt litet i munnen =)Kommentar
-
.. och några till nytagna bilder.Kommentar
Kommentar