Sådär ja, najs!
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayGapet från en Ps.Williamsi makonde. Fisken är ca 3.5-4cm.Kommentar
-
En bild från mitt 720 med rovmalawi. Bilden är tagen med en EOS 30D på ISO 800, utan blixt för att få mer stämning i bilden.
Tyrannochromis sp "orange spot" och Nimbochromis Venustus.
Tyvärr hann ena tyrannen smita delvis utanför bild... De är snabba som f-n.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrengick igenom gamla foton o hittade denna. *suck* Det är nog den enda fisk jag egentligen saknar av alla som kommit o gått.Kommentar
-
Leptosoma bilder. Notera skillnaden på exemplar 1 och 2. Jag har fått ett yngel på över 100 ex som har mer gult i kroppen. den är mindre bara 4 månader gammal typ men har börgat o färga lite nu det sissta.. hane nr 1 är nästan vuxenKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasLeptosoma bilder. Notera skillnaden på exemplar 1 och 2. Jag har fått ett yngel på över 100 ex som har mer gult i kroppen. den är mindre bara 4 månader gammal typ men har börgat o färga lite nu det sissta.. hane nr 1 är nästan vuxen
uber läckra!
//PieterKommentar
-
blid på en av mina största honer. Hon är nästan 10cm stor. Väldigt mycke färg i henne med för att va hona.Kommentar
-
Leptosomor är ursnygga! Tänk om man kunde ha alla färgvarianter i ett o samma kar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmLeptosomor är ursnygga! Tänk om man kunde ha alla färgvarianter i ett o samma kar!Kommentar
-
Ja , men en färgglad dito!
Får väl slänga upp en bild på en av mina snyggingar.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
-
-
sjukt snygga kilesa ralph! och leptosoman där går ju inte av för hackor1m³ afrika i vardagsrummet!
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
http://www.akvarieforening.se/Kommentar
Kommentar