hurstort akvarium är det som din Greishakein går i?
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Decimushurstort akvarium är det som din Greishakein går i?Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Kommentar
-
Och en bild på min J. Marlieri-hane, honan skymtar i bakgrunden. Han speglar sig i bottenglaset, all sand var borttagen då Sofus här på forumet skulle hämta ett gäng Cyprichromisar som gick i samma burk.Kommentar
-
-
Jodå, han är rätt snygg...
Bifogar en bild på en annan som jag hoppas ska bli väldigt snygg. Det visade sig att det fanns en hane i Tyrannochromis-gruppen, tur det. På bara en vecka har han gått från att se ut som en sill till... ja, se bilderna.
Den andra bilden är jag väldigt stolt över. Han har börjat gräva mot bakväggen och var ivrigt uppvaktad av ett par honor (och en Venustus).Kommentar
-
Ursprungligen postat av RalphJodå, han är rätt snygg...
Bifogar en bild på en annan som jag hoppas ska bli väldigt snygg. Det visade sig att det fanns en hane i Tyrannochromis-gruppen, tur det. På bara en vecka har han gått från att se ut som en sill till... ja, se bilderna.
Den andra bilden är jag väldigt stolt över. Han har börjat gräva mot bakväggen och var ivrigt uppvaktad av ett par honor (och en Venustus).Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jäpp, Orange Spot. Jag har stora förväntningar men det ser ju ganska lovande ut.
Du har inga bilder på din stora hane?Kommentar
-
Ursprungligen postat av RalphJäpp, Orange Spot. Jag har stora förväntningar men det ser ju ganska lovande ut.
Du har inga bilder på din stora hane?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
-
-
mer demasoni och socolofi (även en metriaclima estherae albino som jag fick i en kull)Kommentar
-
Kommentar