Ursprungligen postat av deelay
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Se bara till o ha honom på avstånd med kameran deelay! Kanske gör ont när det kommer till macro bilder!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Ursprungligen postat av m[A]use^Se bara till o ha honom på avstånd med kameran deelay! Kanske gör ont när det kommer till macro bilder!
Hitta din kamera oavsett om du är proffs eller nybörjare. Vi har ett enormt utbud inom foto och video. Årets e-handlare fjorton år i rad på Pricerunner!
Med 1200mm så kan han hålla sig på behörigt avstånd och ändå bli nöjd med fotona. Lite dyrt kanske, men det kan det väl vara värt?Daniel AndréassonKommentar
-
Den kostnaden är nog bättre riktad till berörd Håller dock med om värdet i situationen! Kanske skulle starta en insamling till deelay? Tror lätt folk skulle ställa upp! Han har ju gjort mkt gott det sista som är värt för hobbyn. Så varför inte ställa upp för en hårt utsatt?Senast redigerad av m[A]use^; 11 May 2007, 11:17.Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Men med en närgräns på 5,5 meter skulle jag inte känna mig säkerKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeMen med en närgräns på 5,5 meter skulle jag inte känna mig säker
Föredragshållarna på nästa stämma får göra rent näsan innan föredragen.Mvh
RobinKommentar
-
-
Fina bilder Robin, men flygplanen är något underexponerade. Det är svårt att få både ljusa partier i molen och flygplanen rätt exponerade samtidigt. Försök med centrumvägd ljusmätning på flygplanen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeFina bilder Robin, men flygplanen är något underexponerade. Det är svårt att få både ljusa partier i molen och flygplanen rätt exponerade samtidigt. Försök med centrumvägd ljusmätning på flygplanen.
Då jag för en gångs skull tog raw-bilder så kommer en förhoppningsvis bättre exponerad bild här. Den är beskuren annorlunda.
*edit*
Lägger in en bild till.Senast redigerad av Robin; 11 May 2007, 18:07.Mvh
RobinKommentar
-
De vart en redig skillnad! Säger jag som inte begriper nåt om fotografi!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja det såg betydligt bättre ut! Maska bort molnen när du lättar upp ljuset.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJa det såg betydligt bättre ut! Maska bort molnen när du lättar upp ljuset.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayRobin
Det är dags att köpa Polariseringsfilter ser jag =)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinKan ju låna ditt...Kommentar
Kommentar