If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Tigern är la lite fel beskuren... för mkt tomrum till vänster å för tätt beskuret över huvudet + högersidan...
(iofs kanske du ville visa känslan "skogens konung sitter överst") ...
Började fota med analog systemkamera för ca 3 v sen. Tar mod till och lägger upp lite bilder(2st). Taget med: Nikon F3 HP + motorhus. Nikkor 180mm 1:2,8 . Nikkor 35-70mm Af 1:3,3-4,5
Tigern är la lite fel beskuren... för mkt tomrum till vänster å för tätt beskuret över huvudet + högersidan...
(iofs kanske du ville visa känslan "skogens konung sitter överst") ...
Ja jäklar, jag råkade visst beskära tigern extremt hårt
Att säga att den är fel beskuren är väl att ta i? Hade jag placerat "tigern" längre ner på bilden hade den säkert inte sett lika majestätisk ut. Jag skall iofs ratta lite med den och se om nån annan beskärning fungerar bättre.
Ja jäklar, jag råkade visst beskära tigern extremt hårt
Att säga att den är fel beskuren är väl att ta i? Hade jag placerat "tigern" längre ner på bilden hade den säkert inte sett lika majestätisk ut. Jag skall iofs ratta lite med den och se om nån annan beskärning fungerar bättre.
hehe jao jao... därför jag skrev "(iofs kanske du ville visa känslan "skogens konung sitter överst") ... eller savannens konung, eller hur dom nu lever.
Italien - Rom imorn damn va jag ska fota! På måndag ska jag lägga in 100 tals HDR-bilder här!
Italien - Rom imorn damn va jag ska fota! På måndag ska jag lägga in 100 tals HDR-bilder här!
Ska du göra HDR av alla fina bilder räcker det att du tar med mobilen =)
Seriöst tycker jag det e synd på så fina bilder som du tar... men det e jag det =)
Kommentar