Bokskog i vårgrönska. Ingen efterbehandling är gjord förutom förminskning.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeBokskog i vårgrönska. Ingen efterbehandling är gjord förutom förminskning.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmBaksmälla? Darriga händer?Kommentar
-
Jag kan varmt rekomendera Manfrotto 718SHB stativ till "resestativ å HDR foto".. Fick mitt idag!
Jag ska bl.a. till Italien (Rom) på Torsdag å ville ha ett litet kompakt stabilt stativ me mig så man kan ta HDR... så köpte mig detta:
Å jääklar va stabilt de är! Kanske inte till 1D å 500/4,0L IS USM kanske men
Aja, ni som ska ut å resa i sommar osv.... köp!
Så i min lilla fotoryggsäck får jag i, Stativet, Canon 30D, canon 24-70, canon 100-400 och Sigma 10-20 ... Rom here i come!Kommentar
-
På tal om något helt annat Laesk, är du nöjd med ditt Sigma 10-20? Jag velar mellan det och Tokinas 12-24. Tokinat är ljusstarkare och bättre enligt de flesta testerna, medan Sigmat är vidvinkligare och har bättre närgräns.
Ken Rockwells test är som vanligt ingående men jag är inte alltid överens med hans slutsatser. http://www.kenrockwell.com/tech/digi...comparison.htmSenast redigerad av Micke; 30 April 2007, 19:07.Kommentar
-
Jag är hur nöjd som helst! Enda att klaga på är väl att linsskyddet inte sitter 100% bra, lätt att råka stöta till en av "snäpparna" så de faller av.. men men, en bagatell.
Köpte de billigt begagnat, visst vore de kul me Canons 10-22, men njae, kostar!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskEnda att klaga på är väl att linsskyddet inte sitter 100% bra, lätt att råka stöta till en av "snäpparna" så de faller av.. men men, en bagatell.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeEnligt Viktor använder ändå inte riktiga fotografer linsskydd
Viktor är en töntig wannabefotografKommentar
-
Igår, på valborgsmässoafton, så blev det första flottefärden på älven med gänget. Tog en massa kort, men 99% av dem är för magstarka för att lägga upp här. Faktum är att många är av samma karaktär som den sista bilden här.
Det var RUSKIGT kallt i älven, vilket faktiskt syns ganska väl i kaptenens ansiktsuttryck.Kommentar
-
-
-
-
Får väl göra lite reklam för min hembyggd. Var nämligen i Skurugata utanför Eksjö i helgen. Fotade lite med mobilen där. Så här ser det ut där.Kommentar
-
Ja
när man ser stenar rötter klippor
undrar jag om man är riktigt klok
man är ju likadan själv man får en pall med sten o rötter
alla anställda kastar sig över o börjar slita o dra
man kan hitta roten som ingen har sett
vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Köpte du miniversionen (40 cm istället för 47 cm) för att den skulle få plats i ryggsäcken? Vad finns det annars för skillnader mellan 715B, 715SHB, 718B och 718SHB? Tycker det verkar vara längden ihopfälld, maxlängd utfälld och tyngden som skiljer något.Daniel AndréassonKommentar
Kommentar