If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Sjyst vigg drd och det gläder mig att du skaffa en riktig grill o ingen el eller gasol, det blir inte riktigt detsamma =)
Fotade en fågel idag som uppträde lite märkligt, näg jag zoomade in på kortet sen fatta jag, han hade en fluga över skallen =) Fågeln e typ 15 meter bort så kvaliten e inte den bästa, fick redigera lite.
Sjyst vigg drd och det gläder mig att du skaffa en riktig grill o ingen el eller gasol, det blir inte riktigt detsamma =)
Fotade en fågel idag som uppträde lite märkligt, näg jag zoomade in på kortet sen fatta jag, han hade en fluga över skallen =) Fågeln e typ 15 meter bort så kvaliten e inte den bästa, fick redigera lite.
Kul bild på den björktrasten(tror jag det är iaf)ställer in siktet på en mumsbit
Hmm den är tagen typ från 1,2 meters höjd eller nått. Satte mig även brevid pressfotograferna på plan brevid målen osv... så kolla på sporten på TV så kanske du ser mig .. en gris hade 2st 1D mark II N + 70-200/2,8 å ett 300/2,8 IS .. usch va jag blev sugen på å sno hans grejjer
Kommentar