Ursprungligen postat av deelay
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeJodå, det finns förklarat här:
http://www.cyberphoto.se/faq/brannviddsforlangning.htm
Men hmm man får samma bildvinkel på vyn, fast en mer "inzoomad" bild med fler pixlar. ?!Kommentar
-
Den enda skillnaden är att bildvinkeln blir smalare med en mindre sensor, det försvinner lite från kanterna. Brännvidden (teleeffekten) är den samma.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDen enda skillnaden är att bildvinkeln blir smalare med en mindre sensor, det försvinner lite från kanterna. Brännvidden (teleeffekten) är den samma.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskAh ok! Tackar för infon å länkarna, att man ska behöva lära sig saker av en NikongubbeKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayUsch nu måste jag köpa extenders... aja skickar räkningen till dig Laesk =) allt är ju iaf ditt fel... typ =)Kommentar
-
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinVad är detta tror ni?
Ganska lätt egentligen..Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayFår jag vara med o gissa? jag tror jag har en liten aning om vad det kan vara =)Mvh
RobinKommentar
-
-
Vet inte varför men titt som tätt hittar jag skorpioner i mitt källarbadrum, dom gillar att krypa runt på kaklet där tydligen.
Nu kom jag för en gångs skull ihåg att ta kort på en när jag såg den.
Klokrypare/Mosskorpion, Neobisum muscorumSenast redigerad av MickeA; 24 February 2007, 21:07.Kommentar
Kommentar