Jag gissar att det är torkad oregano...
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayJaha detta gick ju inte så bra.
Torkad oregano är det... =)mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nu när det ändå är gissningstävlingar åt höger och vänster... Nån som tror dej veta vilken ras hunden på bilden tillhör? (Det är inte en Greyhound!)fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
-
Kan det vara en Podenco Ibicenco ?Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
Jag kom. Jag såg. Jag köpte.
Kom hem. Koppade i. Lämnade tillbakaKommentar
-
En egyptisk FaraohundKommentar
-
Ursprungligen postat av PettapEn egyptisk Faraohund
För mycket vitt för att vara det.Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
-
Tingeling har helt rätt! Trodde inte det var så lätt...
Denna då, lite svårare?fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Galgo español kanske?
Men den ser inte ut att vara så hög.... ?Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
-
Ursprungligen postat av BjörnTingeling har helt rätt! Trodde inte det var så lätt...
Denna då, lite svårare?Kommentar
-
För liten för att vara varghund.Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
-
Tingeling har rätt igen! Är du extremt hundkunnig eller fuskar du?
Det är fan inte många som vet vad det är för hundar jag har. Folk brukar bara säga: - Är det sånna som springer snabbt?
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Ursprungligen postat av BjörnTingeling har rätt igen! Är du extremt hundkunnig eller fuskar du?
Det är fan inte många som vet vad det är för hundar jag har. Folk brukar bara säga: - Är det sånna som springer snabbt?
Mvh
Björn
Jag har själv 2 st hundar och väldigt hundintresserad ,skulle jag kunna ha mer hundar så vore en herrgård ute på landet inte fel.
Någon som vill skänka?Senast redigerad av Tingeling; 09 February 2007, 18:17.Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
-
Busade lite med katten idag och fick lite actionbilderKommentar
-
En liten ninja kisse..
Rolig bildserie...Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
Kommentar