1:a bilden va riktigt stilren! Ser "rent" ut vattnet! Snyggt! Cleant tagen bild! Me like!
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forum -
Tackar tackar. Håller med er om att tvåan är "bättre" ur ett spännings- och fotoperspektiv. Ettan är mer tavelvarning på. Faktum är att den ska bli tavla, när jag upptäckte hur otroligt billigt det var att framkalla (en hundring för 55x70) och att framkallningsstället bara ligger ett stenkast från där jag bor.Daniel AndréassonKommentar
-
-
Kommentar
-
Bor du ett stenkast ifrån Fusk! Iofs är ju inte 42kr frakt så mkt heller.
Beställde 4 tavlor av crimson nyss faktiskt... Flickvännens morbror å moster beställde tavlor av migKommentar
-
Ha ha! Nån fördel ska man väl ha för att man bor i Stockholm.
Beställde 4 tavlor av crimson nyss faktiskt... Flickvännens morbror å moster beställde tavlor av migDaniel AndréassonKommentar
-
Hehe
Måste berätta hur snabba Crimson.se är me, beställde ju igårkväll. Å dom är redan klara å skickade!Kommentar
-
-
Lekte med din bild Robin... hoppas det va ok ==)) Lyfte fram ögonen lite och centrerade han och mörkade lite bakom för att seanre ljus upp allt pyttelite.Kommentar
-
Dags att stänga denna tråd då vi nu kommit upp i 1000 inlägg.
Fortsättning på tråden finns i den nya tråden:
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 2
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar