If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
vilket charm troll. det är livsfarligt att se bilder på valpar. passa på o njut av tiden med valp det säger bara vips så har man unghund som ibland inte är lika söt utan bara busig o "kan själv"
Slänger upp ett foto jag tog en morgon nu i veckan.
Farsgubben är utomlands med F3'an så har jag lånat en gammal kompaktdigitalkamera för att stilla abstinensen. Tyvärr är den runt 5-6 år gammal och alltså inte så jätte bra.
Idag kände jag för att testa något helt nytt. Fotbollsfoto har jag varit nyfiken på så valet föll på division 3 match mellan Höganäs BK och Snöstorp/Nyhem FF. Trots på temperatur 30 grader i skuggan (undrar var temperaturen i solskenet på planen var?) blev det en underhållande match som Höganäs BK vann med 2-1.
Jag fick några bilder som jag blev nöjd med, och det var helt klart något jag kommer att fota fler gånger. Ge gärna kommentarer på vad som kan göras bättre!
Idag kände jag för att testa något helt nytt. Fotbollsfoto har jag varit nyfiken på så valet föll på division 3 match mellan Höganäs BK och Snöstorp/Nyhem FF. Trots på temperatur 30 grader i skuggan (undrar var temperaturen i solskenet på planen var?) blev det en underhållande match som Höganäs BK vann med 2-1.
Jag fick några bilder som jag blev nöjd med, och det var helt klart något jag kommer att fota fler gånger. Ge gärna kommentarer på vad som kan göras bättre!
Kommentar