Tagen med Chinon CS, Chinon 55mm 1,7. Den blev nog lite för mörk. Men tyckte att den vart bra trots det, tack vare måsen och reflektionerna.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av cikliden_90Den blev nog lite för mörk.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJag tycker att den är bra exponerad. Bryggan ger en fin diagonal men jag hade gärna sett att kameran sänkts lite för att få med bojen i förgrunden och lite mindre av himlen.Kommentar
-
Lite folkrace
30D + 70-200/2,8L IS USM + 2X extender, 1/800sek F10 ISO200Kommentar
-
-
Då vart skutan i sjön
Äntligen sjösatt och redo för race säsongen 2007 !// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeOops!Kommentar
-
-
Ballt foto Micke
drd
glöm inte flytvästen om du ska leka "i" vattnet =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av mickeisle2005Otroligt nice att se nikon regerar
tack micke tack
MickeKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidRegerar?? Med en Canon hade bilden varit skarp
(men jo jag vet, oskärpa skapar liv i bilden också)Kommentar
-
Här är en Nikonfärgad fluga istället.Kommentar
-
-
Näpp grabbar nu börjar det sticka iväg. Kul att ni fotar och utvecklas men kanske att superlativen kan dämpas aningen och att det sållas lite bland objekten. Nu publiceras det nästan vadsomhelst under ivriga hejarop:suddiga bilder (läs: Mickes nyckelpiga och deelays saulosi), dokumentation av kända billogotyper, bildserier utan händelseförlopp(läs: Robins flygplan) och bilder på varandra(!?).
Jaja, jag vet att det är lätt att vara "staketkusk"(benämning på besserwissrar som jag i samband med travspel) och min synpunkt är kritisk men ändå en positiv uppmaning till mer konstruktiv kritik. Robins sten till exempel, vad tyckte ni om den? Hmm, ganska fin.Kommentar
-
Helt rätt, nu är den borttagen.Kommentar
Kommentar