Ursprungligen postat av Micke
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayDet e 60mm macrot so jag kör.
Kommentar
-
En bild från 22.15 igår kväll över Nordvästskånes kust med Mölle närmst och Höganäs i bakgrunden.Kommentar
-
Väldigt fina natur/landskaps foton Micke. Fortsätter du så här kommer jag till dig, så du får lära mig Akta dig!!!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av discusredVäldigt fina natur/landskaps foton Micke. Fortsätter du så här kommer jag till dig, så du får lära mig Akta dig!!!!Kommentar
-
Micke
Nattbilden med den blå himlen och allt ljus från husen e mycket fin =)Kommentar
-
Tack deelay. Jag blev imponerad av hur ströljuset från växthus 1,5 mil bort kunde lysa upp stora delar av himlen, det är det gula skenet i mitten av bilden. Exponeringstiden är 25 sekunder.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeEn bild från 22.15 igår kväll över Nordvästskånes kust med Mölle närmst och Höganäs i bakgrunden.Mvh
RobinKommentar
-
-
Skön bildserie RobinKommentar
-
Här kommer en bild som syboliserar 6 månaders enormt längtande.
Otroligt bra uppställning... nästan perfekt. Vad som händer sen är en annan femma.
Huvudet bör höjas lite och bollplacering lite längre i från kroppen.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag tror jag har hittat min nisch..
StilstudierKommentar
-
Kommentar
-
Jag kan ju inte låta kameran svalna medans jag inte har några intressanta motiv i närheten.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag kan ju inte låta kameran svalna medans jag inte har några intressanta motiv i närheten.Kommentar
Kommentar