Diezel syrrans hund....
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
En gammal bild som va omöjlig att få bra med cs2...Kommentar
-
En lite bättre på månen....Kommentar
-
-
Laesk, är det någon slags HDR-manipulation av dina bilder?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Ursprungligen postat av pnyLaesk, är det någon slags HDR-manipulation av dina bilder?Kommentar
-
Schyssta bilder igen Laesk! Du har hittat hdr-formen och håller en jämn nivå på bilderna. Mina favoriter här är den perspektivporriga bilden (nr 4?) i #41 och den mossiga sidbelysta slemgröna vindfällan i #42.Kommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradGamla bilder från årets mässa i storstan.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaSchyssta bilder igen Laesk! Du har hittat hdr-formen och håller en jämn nivå på bilderna. Mina favoriter här är den perspektivporriga bilden (nr 4?) i #41 och den mossiga sidbelysta slemgröna vindfällan i #42.
Tackar
Den slemmiga vindfällan va 100ggr coolare IRL, å jag borde fotat den på närmare å lägre håll.. typ där framför den till höger å från 60cm höjd eller så.. men menKommentar
-
Hmm vad betyder denna förkortning??Ursprungligen postat av pnyLaesk, är det någon slags HDR-manipulation av dina bilder?Kommentar
-
Ursprungligen postat av robjoHmm vad betyder denna förkortning??
Här kan du läsa mer: http://www.hdrsoft.com/Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayJag har ju sagt att du inte ska plåta mina bilar o lägga upp dom =)||||Kommentar
-
Här skulle den ju va...
960mm Iso 800, F8, 1/1000sekKommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradHaha, sorry deelay, jag är bara så sabla avundsjukKommentar
-
Testade hrm va de nu heter... typ automatiskt exponering i 3 olika lägen +/- 3 steg eller va man ska säga på 1D:n
Rätt smidigt vid hdr-fotografering, fast kanske lite fattigt med bara 3 bilder...
tv-rummet, å bordet som stativ.Kommentar
Kommentar