Ursprungligen postat av Bedson
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tittar man tillräckligt länge, så ser man flera "gubbar" och några konstiga "djur"mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Skoj stiffe... fast jag e glad att du inte körde macro =) det ser lite halvnasty ut det där.Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmTittar man tillräckligt länge, så ser man flera "gubbar" och några konstiga "djur"Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdLugnt alex den är säkert skitfin jag bara retas litta du vet......hur går d med kortet förresten ?
När kör du på roadturné i sommar ?
Roadturné blir det tyvär inte i sommar. Har fullt upp på jobbet nu när vi öppnar nytt, från maj in till augusti slut. =(Mvh AlexKommentar
-
Vill skryta med en fin bild min vän Martina Hansson tagit.Senast redigerad av Rhodebaert; 06 May 2007, 19:53.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Riktigt bra bild Rhodebaert, men innehållet ser inte så renat ut
En bild från eftermiddagens fototur:Kommentar
-
Ursprungligen postat av RhodebaertVill skryta med en fin bild min vän Martina Hansson tagit.375 l Malawikar + tomt 125 l....Kommentar
-
Ursprungligen postat av BedsonÄr det Cabomba i eller?Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Vackert foto Micke. Tog oxå bilder på svanar idag, 30 tal gled längs strand kusten. Men kom inte så nära och har inget objektiv så jag kommer någorlunda nära.
Här kommer en bild ifrån idag. En som Drak-surfar (heter det så?).
Fick bättre närbilder, men vet inte om man får publicera andra som inte har gett tillstånd. Så här kommer en bild lite långt ifrån.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RhodebaertMinen som jag gör i bakgrunden är nog pga den vidriga smaken som tallbarrssnapsen hade.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeVår katt födde i torsdags fem välskapta kattungarNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesDet får vi hoppas, man får inte gnälla när man har både flickvän å brännvin."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar