Ursprungligen postat av discusred
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeFint ljusspel, men jag skulle hellre sett att skärpan låg på bladen i förgrunden.
Men är så tacksam när ni påpekar såna detaljer så man blir bättre.
Dina bilder på havet utanför Höganäs får mig att sakna kajaken mycket, mycket vackert och kajaka från min stad till din stad. Natur upplevelse i mycket hög-grad längs kusten.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeRobin: Du har fått snits på miniatyrbilderna.
Tyvärr är jag inte riktigt nöjd med denna bilden. Jag tycker att jag har för hård "linsoskärpelinje" innan husen men det är jag ju självklart för lat för att ändra.
Jag gillar dina bilder..riktigt behagliga. Nya leksaken eller?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag gillar dina bilder..riktigt behagliga. Nya leksaken eller?Kommentar
-
En liten tjuvstart på sommaren från Fjärilshuset i Hagaparken.
Alla bilder är tagna med Canons 60mm 2.8 och utan blixt.
Här finns en större macrobild på fjärilshuvet
Senast redigerad av deelay; 04 May 2007, 19:56.Kommentar
-
-
Fina makrobilder deelay. Du har lugna och bra bakgrunder i alla bilderna.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av MickeFina makrobilder deelay. Du har lugna och bra bakgrunder i alla bilderna.
Alexander
Fiskade du upp den ur vattnet =)
Lycka till med bilen! (ingen pik)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääÄntligen lycklig bilägare
Min första bil var en Opel Record 1900 som jag fick överta när mormor kroknade. Den hade en gungig gång p g a framvagnsfel som gjorde en sjösjuk. Efter en tid fick jag en sladd som utvecklades till storslalom p g a båteffekten, andra gången det hände på motorvägen körde jag den till Gladö Kvarn(anm: stor bilskrot s om Sthlm).
Bifogar en bild på mitt SA-kar som väntar på att befiskas. Köpte ett par Apistogramma baenshii(Vf) i veckan. Dom har gott om plats.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääÄntligen lycklig bilägare
Alex lille......du skulle pratat med fabbo matte besiktigaren ju om vad man ska ha för första vagn// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayTackar, 60mm macrot's bakgrundsoskärpa är ganska tacksamt att jobba med vid den här typen av bilder.Kommentar
-
Fan va dom är duktiga på
SSAB=kan hamra ut en gammal bil som till på köpet ser Japansk ut
kan man beställa en egen, vill ha en som kalle anka har
grattis
var det några snygga kuddar eller tärningar med
vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar