If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
nAjs tezz jänkare är aldrig fel att jag köpte en supra var en tillfällighet..men jag ångrar inget där är en viss potenial i dessa bilar är uppe i 409 pållar nu räcker länge+ 598nm3500varv räcker länge för mina behov =)
Har en cheva 396 borrad 0,30 325 orginal hk lär väl hamna strax över 500hk utan gas när den är klar
Ska ha den i en impala 65a motorn är samma årsmodell
Har en cheva 396 borrad 0,30 325 orginal hk lär väl hamna strax över 500hk utan gas när den är klar
Ska ha den i en impala 65a motorn är samma årsmodell
Najs Tezz låt den andas fritt ljudet e så jäkla gött hehe..
Fyller på med lite bilder från samma sjö, Råstasjön.
Snygga bilder. Att fåglarna har sitt ursprung från dinosaurierna är väl mer eller mindre vedertaget och närbilden på näbben tycker jag talar för detta.
Tack tack alex... själv gillar jag månbilden som f-n... kul när man kommer så grymt nära! Sökaren fylls nästan av hela månen, fotat me canon 30D, 100-400, 2X, 1,4X extendrar...
Tony har väl inte fel direkt, men inte helt rätt kanske... Analogt och digitalt "brus" är ju samma sak på så sätt att det är något som genereras för att skapa en bild i dåligt ljus, men självklart är strukturen långt ifrån samma. Det går inte att jämföra direkt och det var väl inte meningen att jag skulle försöka göra det heller. Detta ställer ju i princip alla digitalfotografer inför problemet att alltid vilja plåta med låga ISO-tal fast man kanske vill återskapa brus i efterhand.
Får mig att tänka på musik och analog/digital distortion. Analog dist eftersträvas ju i vissa sammanhang, och kan vara riktigt snyggt, medan den digitala distortionen är en helt annan, och låter *blääää...aj i örat*
Bara en parantes.
För övrigt är jag väldigt imponerad av era foton. Laesk: dina hdr-bilder är fantastiska (begreppet är helt nytt för mig) och Zaphi, jag var inne och kikade på din hemsida. Suveränt bra tycker jag. Själv tycker jag det är väldigt kul att fotografera, och har väl knäppt en och annan bild som jag är nöjd med. Jag har ingen dunderutrustning dock
Kommentar