Tog en sväng till Fjärilshuset i dag!
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Vikken tur att man inte tycker om apelsin ens i en drink.
men det är bra bilder och lite gulliga (vem kunde tro det om en klyfta)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Här är EN bild som jag gjort om till HDR genom att ändra brightness i ps.. en över å en underexponerad. (ändrade med kurvorna)
Första bilder är orginalbilden.Kommentar
-
En HDR för ovanlighetens skull....
Här har jag "dragit så lite som möjligt" i spakarna för att efterlika ögats seende.
Större: http://www.fotosidan.se/gallery/view...656.htm?set=lpKommentar
-
Flickvännen (7:an) å dom förlorade idag mot aggressivt motstånd..Kommentar
-
Nina flyger fram..Kommentar
-
Kontrat med min brosas black/deathmetal band Avliden som lirade på musikdirekt
här e bror min under ett solo/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas EKontrat med min brosas black/deathmetal band Avliden som lirade på musikdirekt
här e bror min under ett soloMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskFlickvännen (7:an) å dom förlorade idag mot aggressivt motstånd..
*edit*
Verkar även rätt poppis med röda Asicsdojjor inom damhandbollen. (sitter på jobbet och låtsas jobba)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNästa match eller träning (om du nu även kollar på sånna) testa att ta några bilder sittande på huk. Skulle vara kul att se Läsk - journalistfotografen och inte bara Läsk - läktarfotografen.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas EKontrat med min brosas black/deathmetal band Avliden som lirade på musikdirekt
här e bror min under ett soloTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNästa match eller träning (om du nu även kollar på sånna) testa att ta några bilder sittande på huk. Skulle vara kul att se Läsk - journalistfotografen och inte bara Läsk - läktarfotografen.
*edit*
Verkar även rätt poppis med röda Asicsdojjor inom damhandbollen. (sitter på jobbet och låtsas jobba)
Mina tidigare handbollsbilder i tråden är fotade sittande på golvet...Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHärligt att se! Vad är det för skum gitarr han har?
här e en bild på min bror och basisten. De va sminkade med köttsår och såna grejer av en makeupartist som basisten kände. Riktigt brutala såg de ut, och musiken var jävligt brutal också. Musiken var blackmetal/deathmetal som handlar om häxbränningar o allt möjligt skit som de sjöng om på svenska. Det är min brors och basisten projektarbete så nu är "redovisningen" gjord. De lirade in demo, skrev låtar, fixade intro till spelningen o allt möjligt. Jävligt seriöst framfört =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
Kommentar