Någon som har några erfarenheter av dessa danska akvarium ? Dom har lite annorlunda mått på sina akvarium ( 720l med måtten 160*75*60 ) Tycker det blir lättare att inreda snyggt med djupare akvarium .
aqualine / aqua base akvarium
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av jesse janeNågon som har några erfarenheter av dessa danska akvarium ? Dom har lite annorlunda mått på sina akvarium ( 720l med måtten 160*75*60 ) Tycker det blir lättare att inreda snyggt med djupare akvarium .
Rampen är jag väldigt nöjd med. Alla lysrören är separata så du kan ha alla lysrör på olika timrar. dvs du kan typ börja dagen med ett lysrör tänt sen vid lunch tänds det andra osv... Rampen ligger i spår och är lätt att kasa i sidled.
Möblen är snygg och du får lätt plats med alla tillbehör. Ett minus dock är att fötterna inte är justerbara så det kan vara lite knökigt att få den i lod.
Akvariet är jag helnöjd med, Snyggt limmat inget att klaga på alls. Mittstagen är avtagbara så ska du ha bakgrund så behöver du inte såga, slå av nitar m.m.
Bilder på Akvarie, Möbel och ramp finns under min zoon.!
mvh PsyM -
Ursprungligen postat av PsyMHar ett Aqualine med tillhörande bänk och den tunna lysrampen!
Rampen är jag väldigt nöjd med. Alla lysrören är separata så du kan ha alla lysrör på olika timrar. dvs du kan typ börja dagen med ett lysrör tänt sen vid lunch tänds det andra osv... Rampen ligger i spår och är lätt att kasa i sidled.
Möblen är snygg och du får lätt plats med alla tillbehör. Ett minus dock är att fötterna inte är justerbara så det kan vara lite knökigt att få den i lod.
Akvariet är jag helnöjd med, Snyggt limmat inget att klaga på alls. Mittstagen är avtagbara så ska du ha bakgrund så behöver du inte såga, slå av nitar m.m.
Bilder på Akvarie, Möbel och ramp finns under min zoon.!
mvh PsyMKommentar
Kommentar